ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Geen idee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee.
Terug van de mentale inrichting
Was met antipsychotica gestopt maar dat was her probleem niet, vervolgens bespoten jointje gerookt.
Is weer allemaal goed gekomen maar zat in een diepe psychose. Krijgt nu ook stemmingstabilizator werkt wel goed. Ben nog een beetje druk moet nog behandeling krijgen voor ADHD.
Ben nu al 3 dagen thuis heb het training weer opgepakt.
Ja zeker. In de manier van hersenschade krijgen en net zoals Mike Tyson. Hersenschade kan een voordeel zijn voor dingen zoals zwetsen, piano spelen en tekenen.Denk je vooruitgang te kunnen boeken wat betreft je mentale problemen?
Ja zeker. In de manier van hersenschade krijgen en net zoals Mike Tyson. Hersenschade kan een voordeel zijn voor dingen zoals zwetsen, piano spelen en tekenen.
Zit weer volop aan de wiet, nu met extra medicatie. Geen bijwerkingen. Alleen maar chillen.
Goed dat je het trainen al weer ogepakt hebt. Misschien die lamp die boven je zit in de video erbij aan doen. Betere belichting. SuccesBen nu al 3 dagen thuis heb het training weer opgepakt.
Als je iets wilt toevoegen aan een post, edit deze dan. Dit flooden van berichten is echt bijzonder irritant.Die upper chest zit verborgen onder een laag vet, die heb ik wel
edit:
Ik zou zo nu 85 kg kunnen strict pressen maar ik beloof jullie met lichte gewichten en controle mind muscle connection = betere gainz en zeker met fat gripz want dan kun je het gewicht beter voelen.
Daarom rook ik ook jointjes voor het trainen voor de betere mind muscle connection maar dat raad ik niet aan natuurlijk!
Ik denk dat jij ook niet 😋Maar misschien ben ik morgen wel aan bulken wie weet. Ik zou zeggen ik bulk wanneer ik eet en cut terwijl ik niet eet
beste benen!