AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ochtend shape, 2 weken na de wedstrijd. 109kg weeg ik hier. Benieuwd of ik meer mag eten of kcal gelijk houden. Kcal zijn nu 3800. Eet 1-2 off meals per week nu.
IMG_2961.jpeg
IMG_2960.jpeg
IMG_2959.jpeg

Terug van de mentale inrichting
Was met antipsychotica gestopt maar dat was her probleem niet, vervolgens bespoten jointje gerookt.
Is weer allemaal goed gekomen maar zat in een diepe psychose. Krijgt nu ook stemmingstabilizator werkt wel goed. Ben nog een beetje druk moet nog behandeling krijgen voor ADHD.
Ben nu al 3 dagen thuis heb het training weer opgepakt.

Pump heb ik gekregen met Wide grip pullups > Chinups > Neutral grip pullups en daarna shrugs circuit
Die soort training raad ik wel aan voor rug

Terug van de mentale inrichting
Was met antipsychotica gestopt maar dat was her probleem niet, vervolgens bespoten jointje gerookt.
Is weer allemaal goed gekomen maar zat in een diepe psychose. Krijgt nu ook stemmingstabilizator werkt wel goed. Ben nog een beetje druk moet nog behandeling krijgen voor ADHD.
Ben nu al 3 dagen thuis heb het training weer opgepakt.

Denk je vooruitgang te kunnen boeken wat betreft je mentale problemen?

Denk je vooruitgang te kunnen boeken wat betreft je mentale problemen?
Ja zeker. In de manier van hersenschade krijgen en net zoals Mike Tyson. Hersenschade kan een voordeel zijn voor dingen zoals zwetsen, piano spelen en tekenen.

Zit weer volop aan de wiet, nu met extra medicatie. Geen bijwerkingen. Alleen maar chillen.

Ja zeker. In de manier van hersenschade krijgen en net zoals Mike Tyson. Hersenschade kan een voordeel zijn voor dingen zoals zwetsen, piano spelen en tekenen.

Zit weer volop aan de wiet, nu met extra medicatie. Geen bijwerkingen. Alleen maar chillen.

Binnen no time ben jij weer de oude. 💪

1000048933.jpg

Constant groene thee, pullups, fat gripz extreme overheadpress met controle 30 kg, fat gripz extreme shrugs met 30 kg
Pullups allemaal verschillende variaties
En hanging leg raises elke keer na pullup circuit
Binnen 1 week heb ik diepe abs met de hoeveelheid groene thee dat ik drink en trainen/wandelen
Wel groene thee met gember die gember geef extra effect

Maar misschien ben ik morgen wel aan bulken wie weet. Ik zou zeggen ik bulk wanneer ik eet en cut terwijl ik niet eet

Die upper chest zit verborgen onder een laag vet, die heb ik wel

edit:
Ik zou zo nu 85 kg kunnen strict pressen maar ik beloof jullie met lichte gewichten en controle mind muscle connection = betere gainz en zeker met fat gripz want dan kun je het gewicht beter voelen.
Daarom rook ik ook jointjes voor het trainen voor de betere mind muscle connection maar dat raad ik niet aan natuurlijk!

En echt met die overhead presses onder en boven pauzeren met goed tempo stang moet in rechte lijn gaan en echt in de stang knijpen fat gripz extreme hulp daarmee met mind muscle connections ik probeer over te brengen trainen draait om de onderarmen je ziet volgens mij Dorian Yates ook met fat gripz benchen

edit: kan het filmpje nu niet vinden, misschien was het een andere bodybuiler maar die benched met fat gripz. Geheugen nog wazig.

edit: Jay Cutler Fat Gripz Bench Press

Laatst bewerkt:
Die upper chest zit verborgen onder een laag vet, die heb ik wel

edit:
Ik zou zo nu 85 kg kunnen strict pressen maar ik beloof jullie met lichte gewichten en controle mind muscle connection = betere gainz en zeker met fat gripz want dan kun je het gewicht beter voelen.
Daarom rook ik ook jointjes voor het trainen voor de betere mind muscle connection maar dat raad ik niet aan natuurlijk!
Als je iets wilt toevoegen aan een post, edit deze dan. Dit flooden van berichten is echt bijzonder irritant.

De ultra cut is nog steeds bezig.
Draaiende situps voor obeliques ben ik laatste uur aan het doen.
Ik vrees dat mijn cut voorbij is zodra de winkels open gaan, of misschien spaar ik dat geld voor de shop. De toekomstige pineapple1025 is onleesbaar.

445066868_472317652120022_975994628489606219_n.jpg

edit: ik vraag vandaag of de begeleider mee naar basic fit wil, train liever thuis maar wil weighted situps toch wel proberen en iets zwaarder met schouderdrukken, misschien neem ik de fat gripz wel mee maar das ook gedoe

Neck gains van Neck curls liggend > Neck links naar rechts strekken > dan weer neck curls > fat gripz shrugs
Nog steeds aan het ultra cutten met 1 kopje groene thee elke 20 minuten en wat fruitsap
Zoveel eiwitten zijn niet nodig... Ik denk eerlijk gezegd dat 50 gram genoeg is en koolhydraten belangerijkers zijn voor energie voor spierafbouw
Niemand kan me wijsmaken dat die koolhydraten geen spieren kunnen worden, Is allemaal aangepraate BS

445783454_472604062091381_1901765105844397712_n.jpg

Misschien heb ik dit gepost omdat ik stoned ben. Ik ben op dit moment stoned check die neck
Dat is unflexed
Ik ben op dit momenteel een plant net zoals altijd dus ik kan niet liegen blijkbaar. Dus eiwitten zijn wel belangerijkers. Dankjewel Silver Haze.

Terug
Naar boven