- Waardering
- 32.594
- Massa
- 160kg
Zo lelijk is ze toch niet!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo lelijk is ze toch niet!
De veestapel hoeft in Bulgarije niet te krimpen zo te zien.
savageDat gaat ie straks doen, en er dan weer een foto van plaatsen.
nadat je voor de 200e keer grey's anatomy hebt gekeken samen en het vuilnis hebt buitengezet.
Told you so 🫨
Natuurlijk jij weet het!
Mat zit zaterdagavond op een penis.Ik ben dom, lomp en famous
Ik ben dom, lomp en famous
Wat een kanonskogels van schouders! Wil je je delt-routine met ons delen?
Ik heb nog een tip van deskundige. doe een knot geitenwollen sokken onder je oksel, dan lijkt je biceps groter20 maanden bulk (+25kg) en eigenlijk niet onder de 5k kcal gekomen. Piek 7.5k, momenteel 6.5k kcal pd. Eten is me hobby.
(Armen 44cm, enigste wat telt)
![]()
Heb ik ook al eens gevraagd, ze doet/deed presses en raises.Wat een kanonskogels van schouders! Wil je je delt-routine met ons delen?
Fucking goals

Als je die triceps verbetert, ben ik tevreden. Dan kan je richting 48 gaan, wat imo bij de rest van je bovenlichaam past.Ik heb nog een tip van deskundige. doe een knot geitenwollen sokken onder je oksel, dan lijkt je biceps groter
Props, goede gains gemaakt. Netjes. Gezicht was eerst wel beter. Dat is één van de redenen waarom ik niet meer bulk/blast etc. Shit maakt je focking lelijk.20 maanden bulk (+25kg) en eigenlijk niet onder de 5k kcal gekomen. Piek 7.5k, momenteel 6.5k kcal pd. Eten is me hobby.
(Armen 44cm, enigste wat telt)
![]()
KloptHeb ik ook al eens gevraagd, ze doet/deed presses en raises.