MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Hallo, vanochtend 121,5kg. Kuur niet veranderd. Wel stop ik nu even 4 dagen met hgh of misschien wel langer. Werd wakker van de pijn in me handen. Dus 7iu elke dag is toch iets te veel ook denk ik. Ga straks als de pijn weg is weer rustig opbouwen.

IMG_4769.png
IMG_4768.png
IMG_4760.jpeg

Tintelende “slapende” handen/vingers, met name middel/ring en duimvinger?

Tintelende “slapende” handen/vingers, met name middel/ring en duimvinger?
Ja was vannacht 1 uur lang me arm aan het schudden toen kwam er weer een beetje leven in. Dus overleg gehad met coach. Even paar dagen stoppen tot het weg is en dan weer rustig opbouwen. Ik eet natuurlijk ook veel carbs dus houd iets meer vocht vast ook.

Ja was vannacht 1 uur lang me arm aan het schudden toen kwam er weer een beetje leven in. Dus overleg gehad met coach. Even paar dagen stoppen tot het weg is en dan weer rustig opbouwen. Ik eet natuurlijk ook veel carbs dus houd iets meer vocht vast ook.
Spreid de dosis over 3 of 4x per 24uur dat kan ook schelen.

Overdag wel. ‘s nachts deed het zeer. Soms blijft ook 1 vinger een beetje hangen. Als ik weer me vingers strek.
Oorzaak is iig een (nog) te hoge dosis dus zou lekker zakken.

Over de timing heb ik niet genoeg ervaring.
Ik gebruik het nog niet zo lang en merk wel dat als ik 2 grote shots per dag zet ik meer bijwerkingen heb dan 4x daags lager. Merk vooral dat de gewrichten dan meer pijn gaan doen(schouders ellebogen)

Oorzaak is iig een (nog) te hoge dosis dus zou lekker zakken.

Over de timing heb ik niet genoeg ervaring.
Ik gebruik het nog niet zo lang en merk wel dat als ik 2 grote shots per dag zet ik meer bijwerkingen heb dan 4x daags lager. Merk vooral dat de gewrichten dan meer pijn gaan doen(schouders ellebogen)
Ja dosis is te hoog. Ga over 4 dagen weer beginnen met 3 IU.

Interessant, roel geeft juist aan nuchter/post en op ntd alles pre bed of nuchter/pre bed.

Misschien heb ik daardoor kleine armen 🙁
Ja maar roel zegt ook dat je in je armen moet prikken voor meer groei... en laat zijn cliënten in wedstrijd prep elke week pizza eten omdat ze anders te plat komen te staan omdat ze door de weeks carbloos eten. Heb wel vaker mijn bedenkingen bij Roel zijn aanpak

Had nog een update terug gekregen van diar. Kuur is verhoogd met 50mg anavar elke dag. Dus kuur is nu 900 test, 500 primo, 400npp en 50mg anavar elke dag.

Terug
Naar boven