XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Wanneer vind je iemand classic waardig? Wanneer is iemand mens fysiek waardig? Ect.
Deze is wel diep voor de zondagochtend.

Wat @wovano denk ik bedoelt is dat een andere klasse wellicht beter bij hem past dan classic.
Hij bedoelt Men's Physique vermoed ik, dat is ook een klasse :p
Bij classic heb je een x-frame, hele smalle taille en dikke benen. Denk dat Bert beter past in de bodybuilding klasse.

Bij classic heb je een x-frame, hele smalle taille en dikke benen. Denk dat Bert beter past in de bodybuilding klasse.
Dus Arnold is niet classic? En Frank Zane? En Reg Park?

Mijn brede taille is inderdaad een nadeel (en kleine benen ook, maar dat geldt voor bodybuilding net zo), waardoor niet alle classic poses bij mij passen. Maar gelukkig genoeg poses wel en ik heb een geweldige posing coach, daarmee komen we er zeker uit. :D Wellicht in de toekomst ooit een andere klasse, maar dat trekt mij minder. Voor mij is classic meer dan alleen je frame.

Dus Arnold is niet classic? En Frank Zane? En Reg Park?

Mijn brede taille is inderdaad een nadeel (en kleine benen ook, maar dat geldt voor bodybuilding net zo), waardoor niet alle classic poses bij mij passen. Maar gelukkig genoeg poses wel en ik heb een geweldige posing coach, daarmee komen we er zeker uit. :D Wellicht in de toekomst ooit een andere klasse, maar dat trekt mij minder. Voor mij is classic meer dan alleen je frame.
Je moet beter niet kijken naar mensen van vroeger. Als je vaker op npc wedstrijden komt zie je precies wie er wint. Allemaal x-frame.
Maar hoe dan ook succes uiteraard!

Je moet beter niet kijken naar mensen van vroeger. Als je vaker op npc wedstrijden komt zie je precies wie er wint. Allemaal x-frame.
Vroeger is totaal niet te vergelijken met tegenwoordig inderdaad. Sommige hebben van nature zo’n smalle taille/middenrif…

Offtopic: ben je op de npc? Zag 1 van je athleten gaan

• Like
Waarderingen: GruX
Al 2 jaartjes natty
IMG_5032.jpeg

Ik snap je punt wel. Je heb het volgens mij al eens eerder tegen mij gezegd en het klopt dat ik niet de meest ideale Classic Physique heb. Voor de open denk ik trouwens dat ik met mijn ruim boven de 100 kg best wat tekort kom; en wellicht ook afgerekend word op mijn benen.

Reden dat ik er toch voor kies:
Daar waar de gewone of open Bodybuilding-klasse tegenwoordig is gericht (bij de pro's helemaal) massamonsters met als motto 'hoe groter, hoe beter', vind ik zelf de Classic look en het esthetische aspect mooier, en alles daarom heen. Ik ben dan ook fan van de seventies. Ik hou bijvoorbeeld ook van de Romeinse en Griekse oudheid en het schoonheidsideaal wat je in de esthetische beeldhouwwerken uit die tijd terug ziet. Mijn posing routine wordt dan ook een Classic routine met de poses en flow die daarbij horen/hoort. Op een nummer van Pink Floyd.

tijd om weer aan ‘t werk te gaan

Bijlagen

• 40d6b769-a4f8-4d74-93c4-7d6bf25de7cc.jpeg
    40d6b769-a4f8-4d74-93c4-7d6bf25de7cc.jpeg
    115,8 KB · Weergaven: 147
  • 1c79a46d-ce0b-4bdd-92e6-769bd1ab4e75.jpeg
    1c79a46d-ce0b-4bdd-92e6-769bd1ab4e75.jpeg
    119,3 KB · Weergaven: 151
Je kan elke klasse meedoen, maar je frame kan gunstiger zijn voor een bepaalde klasse.

Een station model auto kan ook meedoen aan een race, maar een sportwagen heeft meer voordelen om te winnen.
Inderdaad, @wovano is hier een goed voorbeeld van. Die is duidelijk een Men’s Physique. En dan liefst nog een lange zwembroek om z’n ontbrekende kuiten te bedekken.

Terug
Naar boven