MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Je kan toch redelijk wat massa overhouden na een kuur waarom zou je dan continue blasten? Waar heb je spijt van? Is het je waard geweest? Heb je veel bijwerkingen gehad

Geen spijt. Die emotie ken ik niet, die bestaat niet bij mij

Tot op zekere hoogte is het mij wel waard geweest. Heb veel geleerd, ook over mezelf.
Maar dat had net zo goed zonder gekund.

Geen bijwerkingen. 0.0

Gewoon een leuk fysiek met een leuke massa die mooi evenwichtig is met een low BF en je hoort al bij de 1%. De rest is allemaal voor je ego heb ik geleerd. Behalve als je echt grote ambities heb, dan snap ik het nog wel.

Maar toen ik gewoon een random keer ik naar mn zoontje em dochter keek dacht ik: fl**ker op, hun rekenen op jou Mike. Die kun je niet laten stikken , wat moeten hun als je dood neerpleurt. Toen ging er een knop om. Deze week laatste cruisedosis en de rest van de spullen mik ik de container in👍.

Hoe verslavend vond je het kuren

Hoeveel mensen gebruiken wel niet drugs naast dit? Ik ben gewoon van een drugsverslaving in deze gerold en dat is eigenlijk precies hetzelfde. Een kick najagen, korte termijn behoefte bevrediging. Ik heb geleerd dat het voor mij een vervanging was. Ik spreek voor mezelf nu he. Maar we weten allemaal dat er hier vele zitten die dit ook hebben gedaan of doen.
Wie de schoen past trekke hem aan.

Maar toen ik gewoon een random keer ik naar mn zoontje em dochter keek dacht ik: fl**ker op, hun rekenen op jou Mike. Die kun je niet laten stikken , wat moeten hun als je dood neerpleurt. Toen ging er een knop om. Deze week laatste cruisedosis en de rest van de spullen mik ik de container in👍.
Knap dat je deze keuze hebt gemaakt en goed dat je hier bewust over hebt nagedacht betreft je zoontje.

Fijn dat je hier zo open over bent, steek ik zeker iets van op dankjewel. Ik herken mezelf ook een beetje in jouw. Al hoewel ik nog naturel ben 😊

Maar zijn hart weegt wss ook 2x zoveel.
@vntl ik meende dat je vorig jaar aangaf wat rustiger aan te gaan doen ivm gezondheid na een check up. Hoe is het daarmee afgelopen?
Gewoon benieuwd want ik zie je nu weer blasten etc.
Mijn hart viel net iets buiten de maximale referentie waarde en voor de tijd die ik al kuur valt het mee, ik heb alles openlijk gepost dus is zo terug te kijken. Recent bloedwerk tijdens blast ook trouwens.

Ik was me passie verloren eventjes en die is weer terug, verder loop ik bij een sport/hormoon arts.

Ik heb nu nog de leeftijd dat het kan en dit klinkt misschien heel crue maar als het je tijd is dan is het je tijd je leeft maar 1 keer.

Rug krijgt vorm

PXL_20250312_120406047.RAW-01.COVER~2.jpg

Mijn hart viel net iets buiten de maximale referentie waarde en voor de tijd die ik al kuur valt het mee, ik heb alles openlijk gepost dus is zo terug te kijken. Recent bloedwerk tijdens blast ook trouwens.

Ik was me passie verloren eventjes en die is weer terug, verder loop ik bij een sport/hormoon arts.

Ik heb nu nog de leeftijd dat het kan en dit klinkt misschien heel crue maar als het je tijd is dan is het je tijd je leeft maar 1 keer.

Ik kijk niemand op zijn/haar keuzes aan. Als dat jouw overweging is dan heb ik daar niks van te vinden. Alleen ik heb kinderen en dan ga je toch wat beter nadenken. Of ik nou dood neerval als ik 40 ben of 80 maakt voor mij ook niks uit, maar voor hun wel. Ik heb zelf mijn vader weggebracht op zn 41e en dat was extreem zwaar voor mij van daaruit komt deze beslissing voor mijzelf. Ik wil dat hun niet aandoen, iig niet bewust.

Was gewoon benieuwd. Gun iedereen het beste, ook al ken ik ze niet IRL.

Ik kijk niemand op zijn/haar keuzes aan. Als dat jouw overweging is dan heb ik daar niks van te vinden. Alleen ik heb kinderen en dan ga je toch wat beter nadenken. Of ik nou dood neerval als ik 40 ben of 80 maakt voor mij ook niks uit, maar voor hun wel. Ik heb zelf mijn vader weggebracht op zn 41e en dat was extreem zwaar voor mij van daaruit komt deze beslissing voor mijzelf. Ik wil dat hun niet aandoen, iig niet bewust.

Stel je niet zo aan. Je hebt een kuurtje gedaan van een paar honderd mg test en doet net alsof je het licht in de tunnel al hebt gezien en door het oog van de naald bent gekropen.

Met zo een mindset kan je inderdaad maar beter geen gear gebruiken dus je hebt de juiste keuze gemaakt.

Wat vinden we hier van. Deze pose in mijn routine of gaat hem dit niet worden
Opskeer is trouwens wel erg strak

IMG_1352.jpeg

Maar je gaat wel 140 kneedown op de motor door scherpe bochtjes. Leuk, tot er een keer zand, grind of olie ligt.

• Sad
Waarderingen: AK

Ik heb zelf bonus kinderen en natuurlijk m'n vriendin die zelf hun vader/man op (uit mijn hoofd) zijn 32ste hebben moeten begraven. Wat natuurlijk mega rot en naar is en je niemand toe wenst maar moet ik daarom stoppen met wat ik leuk vind om te doen? Bij m'n moeder is 4 weken terug kanker ontdekt, praktisch net met pensioen, nooit te zwaar geweest en verder gezond geleefd. Op sommige dingen heb je geen invloed en het enige zekere is dat we allemaal dood gaan.

Niet dat ik al zin heb om dood te gaan maar als ik stil moet staan bij al zoveel dingen die mogelijk m'n leven kunnen gaan inkorten heb ik ook geen leven.

Zo maakt iedereen keuzes ik zou bijvoorbeeld nooit uit een vliegtuig springen verder probeer ik de schade te minimaliseren door bloedwerk en medicatie/supplementen al zijn bloedwaardes ook maar een moment opname.

Hoop blablablabla daarom Carpe diem

Ik heb zelf bonus kinderen en natuurlijk m'n vriendin die zelf hun vader/man op (uit mijn hoofd) zijn 32ste hebben moeten begraven. Wat natuurlijk mega rot en naar is en je niemand toe wenst maar moet ik daarom stoppen met wat ik leuk vind om te doen? Bij m'n moeder is 4 weken terug kanker ontdekt, praktisch net met pensioen, nooit te zwaar geweest en verder gezond geleefd. Op sommige dingen heb je geen invloed en het enige zekere is dat we allemaal dood gaan.

Niet dat ik al zin heb om dood te gaan maar als ik stil moet staan bij al zoveel dingen die mogelijk m'n leven kunnen gaan inkorten heb ik ook geen leven.

Zo maakt iedereen keuzes ik zou bijvoorbeeld nooit uit een vliegtuig springen verder probeer ik de schade te minimaliseren door bloedwerk en medicatie/supplementen al zijn bloedwaardes ook maar een moment opname.

Hoop blablablabla daarom Carpe diem

Hey geen verantwoording nodig! Ieder doet het op zn eigen manier en dat is helemaal prima. Heb echt respect voor jouw werkethiek hierin en dat werpt gewoon zijn vruchten af. Ik heb gewoon andere dingen gevonden die mij net zoveel voldoening geven( zal ook nooit stoppen met trainen).
En het is puur mijn nieuwe insteek en wil niemand wat aanpraten/overtuigen. Het leek mij wel een gezonde discussie om te voeren want je hoort alleen maar de goede/leuke dingen en dit blijft altijd een klein beetje onderbelicht. Het was een kleine discussie waar het ieder vrij blijft om te doen wat hij of zij graag doet met het wederzijdse respect voor elkaars keuzes. Niemand is meer en niemand is minder.

Maar je gaat wel 140 kneedown op de motor door scherpe bochtjes. Leuk, tot er een keer zand, grind of olie ligt.

Vingerwijzen hebben we niks aan. Was gewoon een open vraag/discussie.

Ik doe altijd 2 of 3 verkenningsrondes😉

Je hebt altijd dingen te verbeteren en aan te pakken, ook ik. Ik doe nergens heilig over. Het is een proces en ik weet mijn eigen leerpunten prima te benoemen. Ik schroom ook niet om te zeggen dat die motor mijn grootste risico is en ik al een paar keer heb gedacht om de boel weg te doen. Maar dat is voor mij nog lastig want ik ben op 2 wielen geboren maar ik ga zeker een stapje terug doen.

Laatst bewerkt:
... Behalve vrouwen, want blijkbaar heb je daar pertinent iets tegen :roflol:

Iedereen. Soms doen mensen in een discussie hun overtuigingen weleens versterken. Vooral op internet. Ook jij. Ik heb tegen niemand iets maar hoe harder mensen happen hoe meer ik voer. C'mon even eerlijk, laten we niet doen of 99% hier bloedserieus is. Merendeel is slap gelul of getroll. Neem het allemaal en jezelf niet te serieus kul.

Verwijderd

Reden: Kut hoofd en pussy nabewerking
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven