- Waardering
- 20.663
6 geloof ik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder gekkigheid ja icm zware dips en close grip bench press.Volgens @Schwarzeneggertje moet ik zware extensions doen, ben jij het hiermee eens?
BW dips dan, met extra gewicht? Heeft zelfs bij mijn lange armen effect.Volgens @Schwarzeneggertje moet ik zware extensions doen, ben jij het hiermee eens?
TegelijkZonder gekkigheid ja icm zware dips en close grip bench press.
Nee niet tegelijk die oefeningen
Ons bericht was tegelijk.Nee niet tegelijk die oefeningen
Ik zou zeggen
Skullcrushers
Dipsaus
Close grip bench press
Nee, bw is niet voldoende. Misschien eerst zonder om op tri te focussen. En dan met. Ik, oude man doe dit met 87kg plus 22.5kg voor repsDips met gewicht? Is mijn bw niet het gewicht.
Tri ext
Overhead tri ext
Ez skulls
Dips
Close grip bench blijft gewoon een oefening die ik niet voel in tricep, zelfs niet als ik hem lichtjes incline doe.
Ik doe hem nu eigenlijk bw only en dan max reps, vaak is dat 15/13/11 als laatste tricep oefening.Nee, bw is niet voldoende. Misschien eerst zonder om op tri te focussen. En dan met. Ik, oude man doe dit met 87kg plus 22.5kg voor reps![]()
Die laatste is niet voor iedereen okay.BW dips dan, met extra gewicht? Heeft zelfs bij mijn lange armen effect.
met extra gewicht erbij dusDips met gewicht? Is mijn bw niet het gewicht.
Tri ext
Overhead tri ext
Ez skulls
Dips
Close grip bench blijft gewoon een oefening die ik niet voel in tricep, zelfs niet als ik hem lichtjes incline doe.
dumbell tussen je benen geklemd bijvoorbeeld. of een schijf aan een beltIk voel ze altijd goed helaas zoals je zegt krijg ik er elleboog pijn van, mijn bodyweight plus nog eens extra gewicht is toch wat te zwaar.Zou persoonlijk beetje oppassen met weighted dips, niet ieder zijn ellebooggewrichten zijn daar voor gemaakt.
Mijn triceps zijn ook beetje lacking… Maar ze zijn wel beter geworden sinds ik veel overhead DB presses ben gaan doen met zware DB’s en skull crushers, zowel op een flat bench als in kleine incline. Pushdowns / extensions @ cables voor pump.
Jij weegt dan ook 2 keer zoveel dan de gemiddelde dbb'er 🤣🤣.Ik voel ze altijd goed helaas zoals je zegt krijg ik er elleboog pijn van, mijn bodyweight plus nog eens extra gewicht is toch wat te zwaar.
Jij weegt dan ook 2 keer zoveel dan de gemiddelde dbb'er 🤣🤣.
Dat heeft @Loca goed geregeld iemand met zo'n groot hart 😉!
Je kan toch redelijk wat massa overhouden na een kuur waarom zou je dan continue blasten? Waar heb je spijt van? Is het je waard geweest? Heb je veel bijwerkingen gehadZo kan je het ook zien idd.
Niet dat ik me er verder druk om maak maar was gewoon oprecht benieuwd hoe het er nu voor staat met hem en zn gezondheid.
Aan de leuke dingen zitten ook een keerzijde en die moeten we zeker niet uit het oog verliezen.
Ik maak zelf mn laatste vial op en dan nok ik ermee. En nu echt. Tis me het allemaal niet waard. De reis van discipline en doorzettingsvermogen en voldoening zijn in legio andere dingen te vinden en die heb ik persoonlijk ook gevonden
De cons zijn veel groter als de pros voor mij.
Je gezondheid voor een indrukwekkend tijdelijk spiegelbeeld vind ik gewoon geen goede ruil persoonlijk. Heb mezelf erin laten meeslepen toendertijd.
Ik blijf wel krachttrainen zoals nu, maar dan 3x keer per week en ga weer een vechtsport erbij doen en lange afstandswandelen(20/30km).
Nee de tegenstrijdigheden zijn mij wel duidelijk geworden en daar acteer ik naar.
Niet wegnemende dat ik nog steeds ieders keus respecteer en nog steeds veel respect voor diegene zn fysieken kan hebben, dat staat er compleet los van.
Hoe verslavend vond je het kurenZo kan je het ook zien idd.
Niet dat ik me er verder druk om maak maar was gewoon oprecht benieuwd hoe het er nu voor staat met hem en zn gezondheid.
Aan de leuke dingen zitten ook een keerzijde en die moeten we zeker niet uit het oog verliezen.
Ik maak zelf mn laatste vial op en dan nok ik ermee. En nu echt. Tis me het allemaal niet waard. De reis van discipline en doorzettingsvermogen en voldoening zijn in legio andere dingen te vinden en die heb ik persoonlijk ook gevonden
De cons zijn veel groter als de pros voor mij.
Je gezondheid voor een indrukwekkend tijdelijk spiegelbeeld vind ik gewoon geen goede ruil persoonlijk. Heb mezelf erin laten meeslepen toendertijd.
Ik blijf wel krachttrainen zoals nu, maar dan 3x keer per week en ga weer een vechtsport erbij doen en lange afstandswandelen(20/30km).
Nee de tegenstrijdigheden zijn mij wel duidelijk geworden en daar acteer ik naar.
Niet wegnemende dat ik nog steeds ieders keus respecteer en nog steeds veel respect voor diegene zn fysieken kan hebben, dat staat er compleet los van.