MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

:( waarom nou weer he?Ik doe toch ook gewoon mijn best.
Ik ga binnenkort naar een seminar, dus ik spreek je wel als ik heb geleerd hoe ik rijst en kip moet eten, dan zal je wel respect voor me krijgen :mad:

Voor 45 euro wil ik je dit ook wel uitleggen hoor, duurt ook maar uurtje ;-)

Ik doe het voor de helft in een half uurtje :). Ziet er netjes uit!

Ja maar heb jij ook wedstrijden gedaan?En is jouw trainer ook kampioen?Anders geef ik je maar 30 euro hoor :mad:

Nee heb niet de ambitie om ingeolied in een string op een podium te staan, dus 30 euro is prima. ;)
Krijg je er ook nog een goodie bag bij.

na schoudertraining (zat wel nog cardiosessie tussen). Ben nog steeds aan het cutten. 400-500kcal onder onderhoud, in't weekend geregeld op onderhoud of cheatmeal.

Goede armen/traps/lats

Thanks! <3

Ik ben helaas (nog) net zo natty als chrisje12345 :(

P.s. Hoody is ook jarig

Maar wel al ingelezen toch ;);)

25znp1h.png

Aah nu snap ik 'm :p Gefeliciteerd hoodybrah

In de bulk atm, kilotje of 98

cycc.jpg

Lol dat dere UB - been verhouding

toch 69cm, maar lijkt idd wel schraal zo ja :/

In de bulk atm, kilotje of 98

Beetje uit verhouding, maar zo te zien wel een heel groot bovenlijf :)

---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:06 ----------

toch 69cm, maar lijkt idd wel schraal zo ja :/

Omvang is misschien niet wat je wilt, maar kwa vorm heb je helemaal geen verkeerde benen om op door te bouwen ;)

---------- Toegevoegd om 08:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:07 ----------

Nee heb niet de ambitie om ingeolied in een string op een podium te staan, dus 30 euro is prima. ;)
Krijg je er ook nog een goodie bag bij.

Oke deal, alleen krijg je geen respect van mij.

Ik ga binnenkort naar een seminar, dus ik spreek je wel als ik heb geleerd hoe ik rijst en kip moet eten, dan zal je wel respect voor me krijgen :mad:

Oh jij bent er als bezoeker bij?
Nu ik vind het die €50 wel waard, zolang ik in de zaal maar een plekje naast jou krijg

Och het is allemaal zo simpel jongens. Coach nergens voor nodig.
Beetje rijst eten met kip en groentjes. Beetje kuurtjes erbij.

Alles vind je op forums joh. Daarom stikt het op forums van de topfysieken.
Mensen die nog nooit een noemenswaardige prestatie of fysiek hebben neer gezet praten zo.
Doe het eerst allemaal maar eens met noemenswaardig resultaat.

Wat meer respect voor echte (ipv van forum)bodybuilders en atleten is wel op zn plaats.

Terug
Naar boven