mrc
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.769
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of zelf ontspanner,klikker of gewoon opnemen en dan screenshots maken.![]()
Tips voor rug fotos maken kan ik wel gebruiken heb geen idee wat ik doe...
Zal ik eens een poging geven. Ik start nu ook ontspannen en dan op timer maar heb vgm ook gewoon issue met elk spiertje flexen zonder gewichten en dan nog recht voor camera staanOf zelf ontspanner,klikker of gewoon opnemen en dan screenshots maken.
zelfde achterhoofd als @AK![]()

Iig zorgen dat je de camera mikt op een vast punt wat je ook daadwerkelijk herkent zodat je in het midden staat met back foto's.Zal ik eens een poging geven. Ik start nu ook ontspannen en dan op timer maar heb vgm ook gewoon issue met elk spiertje flexen zonder gewichten en dan nog recht voor camera staan
Mijn contouren zijn veel strakker 💁
Benen gaan goed 👍
Thx! Poseren vind ik nog lastig en focus ligt nu op armen/rug dikte/hamstringsBenen gaan goed 👍
Andere pic...beetje rare pose, toch?
Een filmpje maken en dan diverse poses erop zetten. dan kan je door over de tijdlijn te schuiven prima snapshots maken van een pose die je wilt hebben. En als je dit wat vaker doet weet je ook hoe de pre aanvoelt en dan verbeter je je poseren ook weer.![]()
Tnx heb laatst zo geprobeert en dan met een app die de frames split daar de 3 met beste pose/scherpte; poseren is al lastig maar een camera die steeds op het verkeerde gaat scherpstellen is gewoon frustrerend. Beter apparatuur zou wel fijn zijn, mijn koelkast uitvoering Motorola is niet voor details ontworpenEen filmpje maken en dan diverse poses erop zetten. dan kan je door over de tijdlijn te schuiven prima snapshots maken van een pose die je wilt hebben. En als je dit wat vaker doet weet je ook hoe de pre aanvoelt en dan verbeter je je poseren ook weer.