AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

~115kg

20250524_164439(2).jpg20250524_164439.jpg

Echt bizar wat natuurlijk licht doet je ziet zoveel definitie en dan ook nog zonder pomp
Screenshot_20250526_182729_Gallery.jpg
Screenshot_20250526_182653_Gallery.jpg
daarom ben je vaak ook teleur gesteld als je je "instagram-helden" ontmoet. die weten precies hoe ze met licht en de juiste hoeken moeten spelen.
Denk je; ze zijn gigantisch, kom je ze tegen op de fibo ofzo en valt het allemaal wel mee 😅

daarom ben je vaak ook teleur gesteld als je je "instagram-helden" ontmoet. die weten precies hoe ze met licht en de juiste hoeken moeten spelen.
Denk je; ze zijn gigantisch, kom je ze tegen op de fibo ofzo en valt het allemaal wel mee 😅
Bijvoorbeeld ook David Laid, maar soms is het ook leuk om perfect licht te hebben ect.

Bijlagen

• IMG_3482.png
    IMG_3482.png
    1.011,7 KB · Weergaven: 97
Bijvoorbeeld ook David Laid, maar soms is het ook leuk om perfect licht te hebben ect.
zeker waar, doen het zelf ook allemaal (gok ik zo) :p zo is deze sport nu eenmaal. Zie op het podium ook; hopen op de juiste lichthoeken en dat de jury je in dat licht ziet

Thx man voor het compliment train nu pas net weer 1.5 jaar ongeveer ben benieuwd wat de komende jaren met mijn fysiek gaan doen.
Super fysiek, maar denk dat je jezelf met die 1.5 jaar wel een beetje voor de gek houdt. Je zult vast af en toe minder consistent geweest zijn, maar sowieso de afgelopen 5 jaar heb je allerlei topics over cutten, bulken, trainingsschema tips etc. Als het een keer een maandje niet lukt en het duurt daarna weer 2 maanden om op niveau te komen, is natuurlijk niet hetzelfde als iemand die echt voor het eerst de gym inloopt.

Zeg het gerust als ik het helemaal mis heb hoor, en ik hoop zeker met je mee dat je nog lekker verder blijft groeien!

Terug
Naar boven