- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd wat er gebeurt als je na het cutten weer hard gaat juicen!!
Nog niet eraan gedacht. Eerst even dieper zakken naar 10% daarna wellicht recomp om de verloren massa terug te bouwenBen benieuwd wat er gebeurt als je na het cutten weer hard gaat juicen!!
Maar ook niet döner.![]()
Kettlebell Swings en Pushups zijn voor mij de oplossing voor fitness.
3 kg aangekomen met kapsalons, durums, frietjes. Maar ik zie er niet dikker uit.
Leef de goede leef.
daarom ben je vaak ook teleur gesteld als je je "instagram-helden" ontmoet. die weten precies hoe ze met licht en de juiste hoeken moeten spelen.Echt bizar wat natuurlijk licht doet je ziet zoveel definitie en dan ook nog zonder pomp
![]()
![]()
bedankt hedaarom ben je vaak ook teleur gesteld als je je "instagram-helden" ontmoet. die weten precies hoe ze met licht en de juiste hoeken moeten spelen.
Denk je; ze zijn gigantisch, kom je ze tegen op de fibo ofzo en valt het allemaal wel mee 😅

Supergoed fysiek man! Volgens mij kun je hiermee zo een natural bodybuilding contest in gaan.Echt bizar wat natuurlijk licht doet je ziet zoveel definitie en dan ook nog zonder pomp
![]()
![]()
Bijvoorbeeld ook David Laid, maar soms is het ook leuk om perfect licht te hebben ect.daarom ben je vaak ook teleur gesteld als je je "instagram-helden" ontmoet. die weten precies hoe ze met licht en de juiste hoeken moeten spelen.
Denk je; ze zijn gigantisch, kom je ze tegen op de fibo ofzo en valt het allemaal wel mee 😅
De t*ring ouwe
in jou ben ik nog nooit teleurgesteld

flink veranderd in al die tijd maatDe t*ring ouwe
Laatste tijd niet zo lekker erin gezeten ivm flinke verbouwing thuis maar gelukkig nog redelijk lean gebleven. Nou nog ff beetje gas geven voor t festival seizoen

Thx man voor het compliment train nu pas net weer 1.5 jaar ongeveer ben benieuwd wat de komende jaren met mijn fysiek gaan doen.Supergoed fysiek man! Volgens mij kun je hiermee zo een natural bodybuilding contest in gaan.
zeker waar, doen het zelf ook allemaal (gok ik zo)Bijvoorbeeld ook David Laid, maar soms is het ook leuk om perfect licht te hebben ect.
zo is deze sport nu eenmaal. Zie op het podium ook; hopen op de juiste lichthoeken en dat de jury je in dat licht zietSuper fysiek, maar denk dat je jezelf met die 1.5 jaar wel een beetje voor de gek houdt. Je zult vast af en toe minder consistent geweest zijn, maar sowieso de afgelopen 5 jaar heb je allerlei topics over cutten, bulken, trainingsschema tips etc. Als het een keer een maandje niet lukt en het duurt daarna weer 2 maanden om op niveau te komen, is natuurlijk niet hetzelfde als iemand die echt voor het eerst de gym inloopt.Thx man voor het compliment train nu pas net weer 1.5 jaar ongeveer ben benieuwd wat de komende jaren met mijn fysiek gaan doen.