Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En stemming? Beter paar kilos te zwaar dan denken dat je RoboCop achter je aan hebt zitten![]()
Pak nu maar de helft van mijn stemmingstablizator en nu 2 kg afgevallen als gevolg. 70 kg.
Ik heb al 2 antipsychotica en de stemmingstablizator heb ik niet nodig.En stemming? Beter paar kilos te zwaar dan denken dat je RoboCop achter je aan hebt zitten
Met stabilisator rende hij in het donker op wildvreemden af omdat de vreemde in kwestie tegen een kat praatte. Dat zou een inschatting kunnen geven van de komende periode.En stemming? Beter paar kilos te zwaar dan denken dat je RoboCop achter je aan hebt zitten
En ook daagde hij Camelus uit op kerstavond.Met stabilisator rende hij in het donker op wildvreemden af omdat de vreemde in kwestie tegen een kat praatte. Dat zou een inschatting kunnen geven van de komende periode.
![]()
Weer een halve kg kwijt, 69 kg.
Doel gewicht is 66 kg
Dan kun je wel zeggen dat is licht, maar heb wel nog een 200 kg deadlift.
Nog steeds één van de beste naturel fysieken van DBB.
Er zijn er niet meer veel van over 🫣Nog steeds één van de beste naturel fysieken van DBB.
Bedankt man! Tis inmiddels gewoon n kwestie van jaren consistentie maar heb echt totaal niet de toewijding van veel mensen hier, gewoon langer de tijd gehadNog steeds één van de beste naturel fysieken van DBB.