- Waardering
- 10.729
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Och och 🥲
Jij plaatst ook niet veel meer voor iemand die continue complimenten krijgt over hoe hard je groeit?
Ik mag wel dun zijn maar wel een 200 kg deadlift en jij?
HIj paalt oude mannen.Ik mag wel dun zijn maar wel een 200 kg deadlift en jij?
Hij wil je geslachtsorgaan graag zien.Ik mag wel dun zijn maar wel een 200 kg deadlift en jij?
Ik doe aan bodybuilding niet aan powerliftenIk mag wel dun zijn maar wel een 200 kg deadlift en jij?
😂.
Doe eens lief
Tja, het maakt niet wie je bent, hoe groot je bent of hoe sterk je bent, elk individu heeft zn eigen doel en de ene traint maar 1 jaar en de ander 10 jaar.Jij plaatst ook niet veel meer voor iemand die continue complimenten krijgt over hoe hard je groeit?
Maar als je anderen zonder reden beledigd vraag je er een beetje om.Tja, het maakt niet wie je bent, hoe groot je bent of hoe sterk je bent, elk individu heeft zn eigen doel en de ene traint maar 1 jaar en de ander 10 jaar.
Als je zegt dat je benen groeien door kettle bell swings en je post 2 satéprikkers vraag je er ook wel een beetje om. Niet serieus te nemen.Maar als je anderen zonder reden beledigd vraag je er een beetje om.
Maar we kennen Mark toch onderhand? Ik reageerde ook maar ludiek.Als je zegt dat je benen groeien door kettle bell swings en je post 2 satéprikkers vraag je er ook wel een beetje om. Niet serieus te nemen.