Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8.957
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf wat heb je gedaan met je hamstring?
Goede vraag. Vorige week maandag opgestaan met een stijve hamstring en gedurende de week werd die steeds blauwer. Ik heb geen idee wanneer het is gebeurd.
Damn dat ziet er uit als een serieuze scheuring. Of heb je nachtelijk trappen gekregen. 😂😂Goede vraag. Vorige week maandag opgestaan met een stijve hamstring en gedurende de week werd die steeds blauwer. Ik heb geen idee wanneer het is gebeurd.
Komende donderdag even echo maken.
![]()
Nare blessure, spoedig herstek gewenst!Goede vraag. Vorige week maandag opgestaan met een stijve hamstring en gedurende de week werd die steeds blauwer. Ik heb geen idee wanneer het is gebeurd.
![]()
Haha overal is tegenwoordig een middeltje voor🤭 maar spoedig herstel gewenst. Heb je er ook veel hinder van?Ja blijft bijzonder, in elk geval direct bpc-157 gestart en hopelijk valt de schade mee.
Kan in elk geval geen hamstring trainen met rechts of leg press/hack squat durf ik ook nog niet aan.Haha overal is tegenwoordig een middeltje voor🤭 maar spoedig herstel gewenst. Heb je er ook veel hinder van?
Ook niet doen toch. Bpc-157 werkt perfect voor pezen en herstel. Doe je er nog wat bij? Enne oral of injects.Kan in elk geval geen hamstring trainen met rechts of leg press/hack squat durf ik ook nog niet aan.
Ik ben bang voor naalden dus uiteraard oral gekozenOok niet doen toch. Bpc-157 werkt perfect voor pezen en herstel. Doe je er nog wat bij? Enne oral of injects.
Effe de peps zijn werk laten doen dus, najah sterkte er mee manKan in elk geval geen hamstring trainen met rechts of leg press/hack squat durf ik ook nog niet aan.
Klote! Sterkte !Goede vraag. Vorige week maandag opgestaan met een stijve hamstring en gedurende de week werd die steeds blauwer. Ik heb geen idee wanneer het is gebeurd.
![]()