AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

20140321_122612-1.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er top uit man! Je bent ook altijd behoorlijk droog.

is dat jouw rug Rob? you sick ****... in het groot graag :D

rating please

image.jpg

Laatst bewerkt:
Pleur is op met die runescape onzin.. Dan zie ik nog liever een natty or not discussie

Foto's willen we!!!

2lx6lpu.jpg

Laatste half jaar flink wat gegaind, maar ook met wat bijkomend vet.

Ben me buikje echt zat (ben me halve ****ing leven al te zwaar). zit er aan te denken om te gaan cutten naar een procent of 12, wetende wat massa in te leveren, maar geeft me zelfbeeld wss een oppepper. echter heb ik denk wel wat vel te veel...

Wat zeggen jullie, door eten of afvallen? zit op procentje of 17 denk ik

17 % gewoon gaan cutten. Ook al heb je nog niet veel massa ( no offence uiteraard ) is 17 % gewoon te hoog om door te bulken. Straks ben je 5 kg zwaarder en 2 % vetter en doe je er nog langer over om te cutten.

17 % gewoon gaan cutten. Ook al heb je nog niet veel massa ( no offence uiteraard ) is 17 % gewoon te hoog om door te bulken. Straks ben je 5 kg zwaarder en 2 % vetter en doe je er nog langer over om te cutten.

thanks voor je comment, heb je idd gelijk in. ik heb geen wedstrijd ambititie, denk dat het voor mezelf een stuk leuker trainen is als ik er wat droger bij sta, ook al lever ik wat massa in. Ga vanaf volgende week met een nieuw voedingschema beginnen, en eens kijken wat het oplevert, eerst nog even zonder cardio.

Hoe denken jullie over drank, kan het kwaad om eens in de twee weken bijvoorbeeld op een stapavond bier te drinken?

thanks voor je comment, heb je idd gelijk in. ik heb geen wedstrijd ambititie, denk dat het voor mezelf een stuk leuker trainen is als ik er wat droger bij sta, ook al lever ik wat massa in. Ga vanaf volgende week met een nieuw voedingschema beginnen, en eens kijken wat het oplevert, eerst nog even zonder cardio.

Hoe denken jullie over drank, kan het kwaad om eens in de twee weken bijvoorbeeld op een stapavond bier te drinken?

Ook al had je wel wedstrijdambities moet het nog leuk voor jezelf blijven man :P Als je je niet prettig voelt op 17 % moet je cutten, als je je op 10 % nog te vet vindt tja, cut je gewoon verder.

Drank, tja. Ik ben er geen voorstander van, drink ook niet en mis het niet. In een cut lijkt 't me persoonlijk erger dan in een bulk, 10 bier is wat, 1500 kcal? Geen idee hoor maar dat zou toch aantikken.

Terug
Naar boven