MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

ik train net weer een maand benen en mijne zien er veel beter uit
wat heb je al die tijd gedaan

Knieblessure, waardoor ik een half jaar benen niet (efficiënt) kon trainen. Ik train trouwens pas 2 weken weer benen, daarnaast kan jij zo chemisch-fysisch laborant worden met het aantal gear waar jij mee werkt, terwijl ik nog altijd natty ben, idioot.

Pic van jouw benen dan.

Knieblessure, waardoor ik een half jaar benen niet (efficiënt) kon trainen. Ik train trouwens pas 2 weken weer benen, daarnaast kan jij zo chemisch-fysisch laborant worden met het aantal gear waar jij mee werkt, terwijl ik nog altijd natty ben, idioot.

Pic van jouw benen dan.

aas is overated man, echte pappies knallen creatine

Pic van jouw benen dan.

ik heb meer dan 2 jaar geen benen gepakt man, en ik train ze nu sinds maand 1x per week and they're stiller bigger than yours :roflol:

hoop maar dat jij natty bent...

ik heb meer dan 2 jaar geen benen gepakt man, en ik train ze nu sinds maand 1x per week and they're stiller bigger than yours :roflol:

hoop maar dat jij natty bent...

Met jouw gear krijg je al cutler benen van traplopen, jij facking hamster.
Post ze dan? Of moet je ze eerst oppompen omdat ze er anders niet uitzien.

:popcorn:

je hapt wel snel voor een natty man
beetje tren rage?:cool:

Heren heren heren!

wat is een hamster :S

Ik zou jullie benen over 10 jaar willen vergelijken....

2283684-Jimmy_bieber_Popcorn_cu-thumb-350x197-14878.gif

Rellen!!

Na 35 kg te zijn afgevallen komen eindelijk de abs door:cheer:

Ruudje.... ga nou eens ontspannen voor de spiegel staan..duw je buik naar buiten, alsof je zwaar hebt zitten bunkeren, maar probeer toch je buik te ontspannen en ontspannen te houden, adem diep in, en blaas eens hard, en kijk dan eens in de spiegel.. Mind muscle focus...je ziet je buikspieren niet, omdat je ze niet juist aanspant

squirrel-on-steroids.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Voor iemand die nog geen volledige baard kan laten groeien vind ik je best behaard hoor Punjab! Mirin beard

• Like
Waarderingen: Vonk
mirrin whiskers

Terug
Naar boven