AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

gewoon voor de lol nog eens op deze thread geklikt... not regretting it :roflol:

jullie mogen mij wel followen, ik follow wel terug en geef wel likes ben wel zo aardig :$

Back zonder pomp :)

Helaas slechte iphone cam.

IMG-20140405-WA0003.jpg

IMG-20140405-WA0004.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

Das hij niet ik zie die goos altijd op fitness yters reageren en die komt sws niet uit nl :p

Hoeveel weeg je?

tbh vind ik het niet mooi, liever meer massa en hoger vp

Sorry, hahah maar op dat laatste wil ik toch wel even inhaken... niet om dit topic te phucken ofzo... maar over wat meer massa gesproken:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Persoonlijk vind ik dat je best je mening mag geven, maar om over ''liever meer massa en hoger VP'' te praten als je zelf de benen van een 12jarige hebt spreek je weinig boekdelen.

Maar nogmaals, iedereen mag zijn eigen mening hebben! ;)

Waarom voel jij je zo aangevallen?
Als je een mening van een ander niet wilt horen plaats je foto dan niet hier in dit topic. Beetje raar dat je direct met foto's van hem begint te gooien.

Sorry, hahah maar op dat laatste wil ik toch wel even inhaken... niet om dit topic te phucken ofzo... maar over wat meer massa gesproken:

Persoonlijk vind ik dat je best je mening mag geven, maar om over ''liever meer massa en hoger VP'' te praten als je zelf de benen van een 12jarige hebt spreek je weinig boekdelen.

K*t reactie man. Mag je dan alleen reageren als je er uit ziet als een pro.

wauuww negatieve karma voor de onzekere jongen

:roflol: u mad brah? Als je niet zou gaan cutten naar de 5 of 6% waarop je nu staat dan had je toch meer massa en een hoger vp of niet? Ik vind het er niet mooi uitzien, als mijn mening je niet aanstaat dan moet je niks posten

Terug
Naar boven