AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Sorry, hahah maar op dat laatste wil ik toch wel even inhaken... niet om dit topic te phucken ofzo... maar over wat meer massa gesproken:

[Link niet meer beschikbaar]

Persoonlijk vind ik dat je best je mening mag geven, maar om over ''liever meer massa en hoger VP'' te praten als je zelf de benen van een 12jarige hebt spreek je weinig boekdelen.

Maar nogmaals, iedereen mag zijn eigen mening hebben! ;)
:roflol: Onzekere phaggot spotted

hnnnng zij is een partijtje lekker

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Sorry, hahah maar op dat laatste wil ik toch wel even inhaken... niet om dit topic te phucken ofzo... maar over wat meer massa gesproken:

[Link niet meer beschikbaar]

Persoonlijk vind ik dat je best je mening mag geven, maar om over ''liever meer massa en hoger VP'' te praten als je zelf de benen van een 12jarige hebt spreek je weinig boekdelen.

Maar nogmaals, iedereen mag zijn eigen mening hebben! ;)
van wie zijn die poverty legs?

hnnnng zij is een partijtje lekker

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

van wie zijn die poverty legs?

Legs of prosperity :p
Dat was beginfoto van mijn benen, toen trainde ik ze nog niet

Oh nee, onzeker ben ik niet, als dat zo overkom, oke het zal best, prima... maar mijn mening is dat wanneer iemand zegt dat er ''meer massa moet zijn en een hoger VP'' maar zelf ook een gebrek aan massa heeft gewoonweg zijn ''mening'' voor zich moet houden. Maar dat is MIJN reactie daarop. Maar meteen schreeuwt half dutchbodybuilding.com dat er een onzekere jongen in het spel is. (wellicht dat 90% van de jongens onzeker is daar het in veel gevallen de eerste reden is dat men gaat trainen, maar dat terzijde).

...Om ''even'' in te gaan op de feedback...

Nu gaan we weer on topic please, voor aleer een simpele mening uitmond in 10 pagina's met sarcasme.

Oh nee, onzeker ben ik niet, als dat zo overkom, oke het zal best, prima... maar mijn mening is dat wanneer iemand zegt dat er ''meer massa moet zijn en een hoger VP'' maar zelf ook een gebrek aan massa heeft gewoonweg zijn ''mening'' voor zich moet houden. Maar dat is MIJN reactie daarop. Maar meteen schreeuwt half dutchbodybuilding.com dat er een onzekere jongen in het spel is. (wellicht dat 90% van de jongens onzeker is daar het in veel gevallen de eerste reden is dat men gaat trainen, maar dat terzijde).

Nu gaan we weer on topic please, voor aleer een simpele mening uitmond in 10 pagina's met sarcasme.

gast ****ing bullshitter dat je bent, zielig ventje. Iedereen mag z'n eigen mening hebben, als je dat niet aan kan hou je gewoon je bek en post je niks. klaar.

Waarom zou hij een beest moeten zijn om kritiek te geven of z'n mening te uiten?
Als je een atleet niks vind (in elke sport) kun je dat toch ook zeggen ondanks dat hij skills heeft die jij niet hebt?

gast ****ing bullshitter dat je bent, zielig ventje. Iedereen mag z'n eigen mening hebben, als je dat niet aan kan hou je gewoon je bek en post je niks. klaar.

Dat iedereen zijn mening mag hebben zeg ik toch ook in een eerdere post.

Maargoed, ik hou al op. Jullie hebben de discussie gewonnen.

Waarom zou hij een beest moeten zijn om kritiek te geven of z'n mening te uiten?
Als je een atleet niks vind (in elke sport) kun je dat toch ook zeggen ondanks dat hij skills heeft die jij niet hebt?

Een beetje gelijk heb je wel! Oke, voordat de cyberaanval heropend wordt... ;)

Kritiek is de meest waardevolle opmerking naar mijn menig. We kunnen je natuurlijk ook een paar veren in jouw reet steken. Maar zeg nu is eerlijk, wat heb je daar nu aan?

20140403-IMG_0748-Bearbeitet_zps722b923f.jpg

laatst een shoot gehad van een vriend van me. Meer volgt. Ben er echt dik tevreden mee

Mooi

Dat iedereen zijn mening mag hebben zeg ik toch ook in een eerdere post.

Maargoed, ik hou al op. Jullie hebben de discussie gewonnen.

:roflol: je bent nog tegenstrijdiger dan 2 schizofrenen die een discussie voeren

Hoeveel weeg je?

tbh vind ik het niet mooi, liever meer massa en hoger vp

Volgens begint een mening altijd met "vind ik"

En als je dan een foto pakt om je "punt" duidelijk te maken, pak dan een recente foto

20140403-IMG_0748-Bearbeitet_zps722b923f.jpg

laatst een shoot gehad van een vriend van me. Meer volgt. Ben er echt dik tevreden mee

Is het de hoek of is er gewoon een stuk van je hoofd missing in action gegaan?

inb4 iemand interpreteert 'shoot' als anabolen injecteren
inafter dat bedoelde je ook

doe wel normaal

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven