XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Iets meer dan 6 maanden serieuze training!

Stats:
2 meter lang
64kg --> 91kg
VP 9,5%?

Toen anderhalve maand niks gedaan ivm pec tear
Nu 87kg :):):)

Hoop over 1 a 2 jaar de 100kg aan te kunnen tikken

Goeie fysiek, helemaal ovor 6 maanden trainen. Rug ziet er idd breed uit, je staat idd goed droog voor de zomer.

Blijf zo door gaan want wat je doet werkt :)

Iedereen ziet er weer lekker natty uit.

dit is toch niet "het grote raad of de persoon boven je natty is topic" ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iets meer dan 6 maanden serieuze training!

Stats:
2 meter lang
64kg --> 91kg
VP 9,5%?

Toen anderhalve maand niks gedaan ivm pec tear
Nu 87kg :):):)

Hoop over 1 a 2 jaar de 100kg aan te kunnen tikken

Ziet er goed uit man die 100kg komt er wel.

Die schouders doen vermoeden dat je al vrij snel bent begonnen aan de snoepjes.

Ook al word hier toch nooit geloofd als je zegt dat je natty bent, maar ik heb in 1 jaar tijd en 4 maanden nog geen ''snoepjes'' gebruikt, maar of jullie dat geloven zal me niet zoveel uitmaken en ga ik uit van wat ik zelf weet ;)

ben zelf ook 22 kg ofzo aangekomen sinds afgelopen zomer en sta er nog redelijk bij, als je vanaf een een heel laag gewicht komt gaint het vrij makkelijk.. (ben eerst veel afgevallen..)

Ook al word hier toch nooit geloofd als je zegt dat je natty bent, maar ik heb in 1 jaar tijd en 4 maanden nog geen ''snoepjes'' gebruikt, maar of jullie dat geloven zal me niet zoveel uitmaken en ga ik uit van wat ik zelf weet ;)

Zeer netjes dan, het is zeker mogelijk. Respect :)

gast je hebt die typische tren look :roflol:

Back ook maar even hier droppen dan..

Na drie dagen cheaten en zuipen :)

- foto's -

Laatst bewerkt:
En toch maar wat vaker foto's nemen want dan ben je toch een beetje minder tevreden dan gewoon in de spiegel kijken moet ik zeggen..

Foto geeft een objectief (dus werkelijk) beeld van je lichaam, je ziet jezelf altijd door een roze bril in de spiegel, vandaar dat mensen altijd met een excuus komen als: ''Op fotos ben ik niet buff, op fotos ben ik lelijk'' etc. Terwijl dat nou juist net het daadwerkelijke beeld geeft.

Terug
Naar boven