- Waardering
- 2.135
Feit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feit
Iets meer dan 6 maanden serieuze training!
Stats:
2 meter lang
64kg --> 91kg
VP 9,5%?
Toen anderhalve maand niks gedaan ivm pec tear
Nu 87kg
Hoop over 1 a 2 jaar de 100kg aan te kunnen tikken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iets meer dan 6 maanden serieuze training!
Stats:
2 meter lang
64kg --> 91kg
VP 9,5%?
Toen anderhalve maand niks gedaan ivm pec tear
Nu 87kg
Hoop over 1 a 2 jaar de 100kg aan te kunnen tikken

Hangt van het geslacht af. Denk ik...

Die schouders doen vermoeden dat je al vrij snel bent begonnen aan de snoepjes.

Ook al word hier toch nooit geloofd als je zegt dat je natty bent, maar ik heb in 1 jaar tijd en 4 maanden nog geen ''snoepjes'' gebruikt, maar of jullie dat geloven zal me niet zoveel uitmaken en ga ik uit van wat ik zelf weet![]()

Ook al word hier toch nooit geloofd als je zegt dat je natty bent, maar ik heb in 1 jaar tijd en 4 maanden nog geen ''snoepjes'' gebruikt, maar of jullie dat geloven zal me niet zoveel uitmaken en ga ik uit van wat ik zelf weet![]()

Meh, denk dat die foto een vertekend beeld geeft. Check zijn progressie topic maar. Hij was al erg droog maar skinny. Als je daar voor zou moeten trennen doe je toch echt iets verkeerd

Op die laatste foto zit er kaarsenvet op mijn spiegel fyi..

Op die laatste foto zit er kaarsenvet op mijn spiegel fyi.. En toch maar wat vaker foto's nemen want dan ben je toch een beetje minder tevreden dan gewoon in de spiegel kijken moet ik zeggen..[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...3_10202955972853149_6648931641281370241_n.jpg

En toch maar wat vaker foto's nemen want dan ben je toch een beetje minder tevreden dan gewoon in de spiegel kijken moet ik zeggen..