MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Kaarsvet

sure thing

Foto geeft een objectief (dus werkelijk) beeld van je lichaam, je ziet jezelf altijd door een roze bril in de spiegel, vandaar dat mensen altijd met een excuus komen als: ''Op fotos ben ik niet buff, op fotos ben ik lelijk'' etc. Terwijl dat nou juist net het daadwerkelijke beeld geeft.

Ow :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...3_10202955972853149_6648931641281370241_n.jpg
Op die laatste foto zit er kaarsenvet op mijn spiegel fyi.. En toch maar wat vaker foto's nemen want dan ben je toch een beetje minder tevreden dan gewoon in de spiegel kijken moet ik zeggen..
Aardig bezig, nog wat oefenen met je poses ;) Je vriendje vond je spiegel wel erg mooi zo te zien, volgende keer wel ff schoonmaken :)

@ Punjab: :thumb:

kaarsvet die had ik nog nooit gehoord :roflol:

maar erg nette rug, en goeie traps!

Foto geeft een objectief (dus werkelijk) beeld van je lichaam, je ziet jezelf altijd door een roze bril in de spiegel, vandaar dat mensen altijd met een excuus komen als: ''Op fotos ben ik niet buff, op fotos ben ik lelijk'' etc. Terwijl dat nou juist net het daadwerkelijke beeld geeft.

Ow :(

Dankjewel! Ja in die theekopjes die je ziet heb ik kaarsen gemaakt met een geur olie en die olie spat omhoog als het te warm word.. Dus vandaar :p

volgens mij spat er heel wat anders...

doggy tegen je kast een en spiegel ervoor zodat je kan zien wie je pakt

seems more legit than kaarsvet

Sighh, dbb op zijn best hier.

Waatom moet iedereen hier toch altijd zo geforceerd grappig gaan lopen doen elke keer als er een wijf post

Waarom moet iedereen hier toch altijd zo geforceerd grappig gaan lopen doen elke keer als er een dikke powerlifter post

Terug
Naar boven