Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foto geeft een objectief (dus werkelijk) beeld van je lichaam, je ziet jezelf altijd door een roze bril in de spiegel, vandaar dat mensen altijd met een excuus komen als: ''Op fotos ben ik niet buff, op fotos ben ik lelijk'' etc. Terwijl dat nou juist net het daadwerkelijke beeld geeft.

Aardig bezig, nog wat oefenen met je posesOp die laatste foto zit er kaarsenvet op mijn spiegel fyi.. En toch maar wat vaker foto's nemen want dan ben je toch een beetje minder tevreden dan gewoon in de spiegel kijken moet ik zeggen..[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...3_10202955972853149_6648931641281370241_n.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je vriendje vond je spiegel wel erg mooi zo te zien, volgende keer wel ff schoonmaken 
Foto geeft een objectief (dus werkelijk) beeld van je lichaam, je ziet jezelf altijd door een roze bril in de spiegel, vandaar dat mensen altijd met een excuus komen als: ''Op fotos ben ik niet buff, op fotos ben ik lelijk'' etc. Terwijl dat nou juist net het daadwerkelijke beeld geeft.

Dankjewel! Ja in die theekopjes die je ziet heb ik kaarsen in gemaakt met een geur olie en die olie spat omhoog als het te warm word.. Dus vandaar![]()
Waatom moet iedereen hier toch altijd zo geforceerd grappig gaan lopen doen elke keer als er een wijf post
Waatom moet iedereen hier toch altijd zo geforceerd grappig gaan lopen doen elke keer als er een wijf post
Waarom moet iedereen hier toch altijd zo geforceerd grappig gaan lopen doen elke keer als er een dikke powerlifter post

Little daddy is srs boos op jou trouwens
Hij wilt ''meeten'' met je![]()

Little daddy is srs boos op jou trouwens
Hij wilt ''meeten'' met je![]()
Em zijn baard is al buffer dan little daddy