MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Als ik heb gecut naar 5% beloon ik mezelf met een prins Albert

Mijn beste shape tot nu toe :D (komaf zie onderschrift)

VP discussie gaan we niet aan haha boeit me niet. Heb mezelf "beloond" met tepelpiercing eergisteren... zit voor het eerst ****in goed in m'n vel. Onderste buikvet wordt hard aan gewerkt. Sick dieet + training.[

96 kg / 1.86

eindelijk uit de kast gekomen? Wel gaaf hoor een tepelpiercing:o

zucht :p

nou en een tepelpiercing?

jongens als Kay green in de bodybuilding top wordt geaccepteerd mag je echt niks zeggen over een tepelpiercing.

kay is buff dan mag dat
plus hij deed het voor geld

deze man beloond zichzelf omdat die is afgevallen
das gay

Uit de onderbroek gescheurt tijdens het squatten :o

Snapchat-20140505062839.jpg

VP discussie gaan we niet aan haha boeit me niet. Heb mezelf "beloond" met tepelpiercing eergisteren... zit voor het eerst ****in goed in m'n vel. Onderste buikvet wordt hard aan gewerkt. Sick dieet + training.

96 kg / 1.86

142f1n8.jpg

VP discussie gaan we niet aan haha boeit me niet. Heb mezelf "beloond" met tepelpiercing eergisteren... zit voor het eerst ****in goed in m'n vel. Onderste buikvet wordt hard aan gewerkt. Sick dieet + training.

96 kg / 1.86

qutkbyT.gif

96 kg / 1.86

Bruut:roflol:

Ziet er sterk uit. Wat heb je ervoor gedaan om zo droog te komen?

eigenlijk niet veel, zorgen dat ik het hele jaar door laag blijf. dan met de voeding spelen en beetje cardioen.
en veel stress en nauwelijks slapen werkt ook goed mee.

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

kay is buff dan mag dat
plus hij deed het voor geld

deze man beloond zichzelf omdat die is afgevallen
das gay

Beetje kortzichtig in mijn ogen, maar dat mag je vinden. ik vind het wel cool.

Terug
Naar boven