Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

9.5 weeks out, now the fun begins :D

image.jpg

Sexy

Is dat echt 92kg?
No offenxe

ooh its on

ach, die komt zo meteen toch met één of ander gelul dat ik een ecto ben of dat ik niks zal bereiken ofzo, zoals altijd als iemand een opmerking maakt naar hem.
Maar dat maakt niet uit, zijn wheels zijn echter slechter dan die van mitrenz :o

ach, die komt zo meteen toch met één of ander gelul dat ik een ecto ben of dat ik niks zal bereiken ofzo, zoals altijd als iemand een opmerking maakt naar hem.
Maar dat maakt niet uit, zijn wheels zijn echter slechter dan die van mitrenz :o

Het zit jou hoog of niet?

Wat voor opmerkingen? Zeg meestal gewoon waar het op slaat hoor. Of moeten wij allemaal lieve woordjes tegen elkaar zeggen?

Nee, en dat is ook precies wat ik nu doe. Ik zeg dat jouw benen niet zo goed zijn als die van mitrenz en jij zegt: "Het zit jou hoog of niet?" Van waar dat ook mag komen? Omdat ik gewoon zeg waar het op slaat kom jij weer met zo een opmerking die echt totaal nergens op slaat... Dus feitelijk zeg je eigenlijk niet waar het op slaat maar maak je gewoon een domme opmerking.

Nee, en dat is ook precies wat ik nu doe. Ik zeg dat jouw benen niet zo goed zijn als die van mitrenz en jij zegt: "Het zit jou hoog of niet?" Van waar dat ook mag komen? Omdat ik gewoon zeg waar het op slaat kom jij weer met zo een opmerking die echt totaal nergens op slaat... Dus feitelijk zeg je eigenlijk niet waar het op slaat maar maak je gewoon een domme opmerking.

Het is niet de 1e keer dat jij op mij reageert, heb ik jou ooit per ongeluk beledigd?

Of heb ik net jouw vriendje beledigd?

lekkere red herrings hiero

Het is niet de 1e keer dat jij op mij reageert, heb ik jou ooit per ongeluk beledigd?

Of heb ik net jouw vriendje beledigd?

Nee ik vind de manier waarop jij soms reageert à la DG80 soms wel lichtelijk irritant, daardoor reageer ik nu dus op jouw reactie, wat jij daar mee doet moet je zelf weten. Maar aangezien jij zelf zulke reacties geeft kan je er vast wel mee omgaan denk ik.

"Of heb ik net jouw vriendje beledigd?"
Dus omdat ik gewoon een feit aanhaal dat niet in jouw voordeel werkt is hij al mijn vriendje nu? Wat je daar ook mee mag bedoelen...

Verlaag mij niet echt tot het niveau van "ik heb lekker betere wheels dan jij" who gives a ****.

Verlaag mij niet echt tot het niveau van "ik heb lekker betere wheels dan jij" who gives a ****.

maar je hebt je een half uur hiervoor wel verlaagd tot het niveau van 'jij hebt een beachboy fysiek', daar geef je dan wel een **** om he.

ik heb mooiere schoene

Terug
Naar boven