Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als ik iets niet serieus meen dan zet ik er een achter. Heb al lang wel gezien in de log van Mitrenz hoe serieus hij er mee bezig is. En heb voor iedereen die wedstrijden draait respect. Lol je hebt niet eens door wanneer iemand een beetje stookt.
Moet je dan ook niet snel tegen specialpaint zeggen dat Mitrenz betere wheels heeft dan hij?
Als ik iets niet serieus meen dan zet ik er een achter. Heb al lang wel gezien in de log van Mitrenz hoe serieus hij er mee bezig is. En heb voor iedereen die wedstrijden draait respect. Lol je hebt niet eens door wanneer iemand een beetje stookt.
Blijf jij nou maar lekker in het offtopic gedeelte irritante ecto. Guts denkt er zelf over na en heeft een hoop kennis uit praktijervaring, beter dan dat gepapagaai van jou.
Kleine tip, je traint net een paar maandjes en bent nog ecto als ****, ga eerst eens een paar jaar trainen voordat je op een bb-forum de alwetende gaat uithangen (,en doe het dan alsnog niet) en ik las ook al dat je graag op de sportschool mensen van advies voorziet, doe dat gewoon nog lekker niet.
Hahahhaa jij denkt dat ik mij ergens uit probeer te lullen. Het is de bedoeling van stoken dat er iemand reageert. Maar mijn opmerking was niet om Mitrenz te bashen.
Hahahhaa jij denkt dat ik mij ergens uit probeer te lullen. Het is de bedoeling van stoken dat er iemand reageert. Maar mijn opmerking was niet om Mitrenz te bashen.
Lees vorige pagina en dan zie je ook precies waardoor deze discussie ontstaan is, dan weet je ook ineens dat ik aan zo'n opmerking geen enkele aandacht ga besteden
Maar serieus jammer dat de boel zo escaleerde...
Nooit geweten dat ik zo'n interessant discussie onderwerp zou zijn hehehe
Vat haat opmerkingen bij voorbaat nooit zo serieus op en zag het sarcasme er wel van in.
Thanks in ieder geval voor de support, want ben er inderdaad hard mee bezig
Snap de twijfel, wordt vaak stukje lichter geschat.
Heb zowaar omgekeerde verhoudingen namelijk in me lichaam
Benen meten ~65cm en kuiten meten zelfs groter dan me armen
Heb nooit focus gelegd op massa, maar denk dat het wel vanzelf gaat komen.
Train ook pas net een jaartje en me benen had ik merendeel al van mezelf.
Maar ja 92kg klopt sowieso ben nu zelfs denk ik stukje zwaarder...
Nee denk uit te komen op 70kg ongeveer.
Ga nu voor -2.5kg per week is dat niet goed dan?
Ga ik dan massa verliezen, want dat zou wel k*t zijn doe zo me best
Maar serieus, train nu jaartje en als ik op podium stap 15,5 maand.
Studeer nu voor diëtist, maar wil daarmee de sport/fitness/bodybuilding kant mee op.
Alleen vind wel dat als ik later eventueel wil begeleiden en dergelijke ik wel praktijk ervaring moet hebben.
Dus vandaar dat ik me nu hieraan onderwerp
Ga ik winnen, nee...
Pak ik top 3, nee...
Top 5 dan, nee
Verwacht er zelf qua plaatsing niet teveel van...
Gaat me ook meer om de weg er naar toe en de ervaring ervan
Hoop daarnaast gewoon weer hoop te leren over mezelf en de sport!
Verwacht trouwens rond de 80kg 5% uit te komen.
Lijkt me bij 1.82m toch niet al te gek gezien me ervaring.