MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Als ik iets niet serieus meen dan zet ik er een :p achter. Heb al lang wel gezien in de log van Mitrenz hoe serieus hij er mee bezig is. En heb voor iedereen die wedstrijden draait respect. Lol je hebt niet eens door wanneer iemand een beetje stookt.

Moet je dan ook niet snel tegen specialpaint zeggen dat Mitrenz betere wheels heeft dan hij?

Verlaag mij niet echt tot het niveau van "ik heb lekker betere wheels dan jij" who gives a ****.

dat doe je constant door meningen van anderen onderuit te halen onder het nom van "ha jij bent ecto wat weet jij nou"
beetje hypocriet dit

Quote dan maar eens wat posten waarin ik dat doe IWJ.

Als ik iets niet serieus meen dan zet ik er een :p achter. Heb al lang wel gezien in de log van Mitrenz hoe serieus hij er mee bezig is. En heb voor iedereen die wedstrijden draait respect. Lol je hebt niet eens door wanneer iemand een beetje stookt.

Beetje jezelf eruit lullen nu, oké :roflol:

Moet je dan ook niet snel tegen specialpaint zeggen dat Mitrenz betere wheels heeft dan hij?

Nee, want heb hem nog niet vaak zulke opmerkingen zien maken, nog nooit eigenlijk. En heb trouwens de benen van specialpaint nog niet bekeken :o

Quote dan maar eens wat posten waarin ik dat doe IWJ.
ok

Sinds wanneer mogen kansloze ecto's in dit gedeelte van het forum posten?

Ontopic, Bart je moet gewoon harder drukken :P
Ripped dj is gewoon een irritante t*ring ecto die geen fl**ker verstand heeft van krachtsport.

Blijf jij nou maar lekker in het offtopic gedeelte irritante ecto. Guts denkt er zelf over na en heeft een hoop kennis uit praktijervaring, beter dan dat gepapagaai van jou.

LOL, alle ecto's samen Maxiamento bashen. (stiekem zou driekwart een moord doen om maar 2/3 van zijn massa te hebben)

Maar misschien is er iemand die een random plaatje kan posten en een mooi verhaaltje kan verzinnen, hebben wij weer wat PUA.

Kleine tip, je traint net een paar maandjes en bent nog ecto als ****, ga eerst eens een paar jaar trainen voordat je op een bb-forum de alwetende gaat uithangen (,en doe het dan alsnog niet) en ik las ook al dat je graag op de sportschool mensen van advies voorziet, doe dat gewoon nog lekker niet.

:roflol:

---------- Post added 11 October 2013 at 01:21 ----------

Hahahhaa jij denkt dat ik mij ergens uit probeer te lullen. Het is de bedoeling van stoken dat er iemand reageert. Maar mijn opmerking was niet om Mitrenz te bashen.

ach, je kan nog zeggen wat je wilt, ik heb mijn mening over jou al lang klaar, en jij vast ook al over mij.

Valt mij nog mee :D

Beetje hypocriet hoor

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.015
Ontopic please!

Jongens jullie maken me aan het huilen hou aub op :treuren:
Maar serieus jammer dat de boel zo escaleerde...
Nooit geweten dat ik zo'n interessant discussie onderwerp zou zijn hehehe
Vat haat opmerkingen bij voorbaat nooit zo serieus op en zag het sarcasme er wel van in.
Thanks in ieder geval voor de support, want ben er inderdaad hard mee bezig :)

Is dat echt 92kg?
No offenxe

Snap de twijfel, wordt vaak stukje lichter geschat.
Heb zowaar omgekeerde verhoudingen namelijk in me lichaam ;)
Benen meten ~65cm en kuiten meten zelfs groter dan me armen :p
Heb nooit focus gelegd op massa, maar denk dat het wel vanzelf gaat komen.
Train ook pas net een jaartje en me benen had ik merendeel al van mezelf.
Maar ja 92kg klopt sowieso ben nu zelfs denk ik stukje zwaarder...

Die lopen wel voor op de rest ja :p

Monster wheels dan, die wil ik wel zien:eek:

Heb in me gallerij wel een foto staan, wel beetje vaag though...
Zal anders binnenkort wel hier foto plaatsen ;)

9.5 week out for what ?? wedstrijd ?? blijft er nog wat massa over dan ??

Nee denk uit te komen op 70kg ongeveer.
Ga nu voor -2.5kg per week is dat niet goed dan?
Ga ik dan massa verliezen, want dat zou wel k*t zijn doe zo me best :(

Maar serieus, train nu jaartje en als ik op podium stap 15,5 maand.
Studeer nu voor diëtist, maar wil daarmee de sport/fitness/bodybuilding kant mee op.
Alleen vind wel dat als ik later eventueel wil begeleiden en dergelijke ik wel praktijk ervaring moet hebben.
Dus vandaar dat ik me nu hieraan onderwerp ;)
Ga ik winnen, nee...
Pak ik top 3, nee...
Top 5 dan, nee
Verwacht er zelf qua plaatsing niet teveel van...
Gaat me ook meer om de weg er naar toe en de ervaring ervan ;)
Hoop daarnaast gewoon weer hoop te leren over mezelf en de sport!

Verwacht trouwens rond de 80kg 5% uit te komen.
Lijkt me bij 1.82m toch niet al te gek gezien me ervaring.

Beachboyklasse waarschijnlijk :p

Nee mooiboyklasse je had het bijna goed :p

Laatst bewerkt:
On-topic!

QkNBmwk.jpg

Terug
Naar boven