- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer 1,5kg erbij gekrentenbolt en gechocomelt. Ga nu paar weken wat ongezonde voeding erin gooien

Buff! Goede ChocomelWeer 1,5kg erbij gekrentenbolt en gechocomelt. Ga nu paar weken wat ongezonde voeding erin gooien

snap slappe fysiek wel met die slappe stats ja...
flinke rug man, al zal dat je denk ik een rot zorg wezen
Tja, zo gaat dat hè...
Vet% is heilig op de interwebz![]()
Weer 1,5kg erbij gekrentenbolt en gechocomelt. Ga nu paar weken wat ongezonde voeding erin gooien

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waar is de McDonalds coup heen??!
Wat is dan ongezond in jouw ogen?![]()
Zeg je dat nou omdat jij op 12 % op t podium stond bro?

Ik eet op behoefte. Het enige dat vast staat is mn eiwitten. Dit is zo'n 350gr p/d. Vetpercentage meten we nooit. Heeft ook geen functie. Het oog/spiegel is waar het om gaat. Ik zal straks een foto plaatsen van gisteren.
De 2 vetgedrukte dingen dus. En in het weekend een kapsalon

Gast, kom op zeg, je verduidelijkt me punt alleen maar meer op deze manier
Mijn prestaties en de waarde daarvan, die jij er schijnbaar aan hecht, staan hier echt geheel los van.
Zelf was ik bij lange na niet wedstrijd droog genoeg, maar goed dat is een geheel andere discussie
Het ging mij erom dat mensen gewoonweg veelte veel waarde hecht aan een bepaald %.
Zoals Jeffrey "Reus" Latour het ook al mooi aangeeft.
Het gaat niet om het % het gaat om hetgeen je ziet.
Veel succes bij behalen van je doelen en stressen om je % of dat van anderen![]()
Ik gebruik het puur om mn dieet op bij te stellen. Op een bepaald punt gaat de spiegel mij niet alles meer zeggen omdat ik veel vocht vast weet te houden. Ik hecht er zelf weinig waarde aan. Ik probeer zo hard mogelijk te komen.
Voor iedereen gaat iets anders, Reus gaat voor de spiegel, ik liever voor beide. We hebben dezelfde coach.. en toch compleet andere aanpak.
Best gaan liften, je phone weegt precies teveel
Solid mike, op hoeveel kg sta je nu ongeveer ?
Gisteren met kleding aan 115,2. Wil het echt richting de 120 hebben

Maar vet% is toch juist goed om te zien of je op de juiste kant op gaat. Alsof een spiegel niet van dag tot dag enorm verschillend kan zijn. Bij BB telt inderdaad alleen het beeld/zicht, maar accurate metingen kunnen daar gewoon prima bij helpen, evenals wegen.
Kom op? Wat is dat toch met het internet tegenwoordig alles is gelijk zwart wit...
Jij gebruikt het zoals het bedoelt is als een richtlijn wat jezelf ook gelijk al aangeeft.
Als dan de uitkomst 3% is, dan is het 3% op die meting, wat dat voor de rest betekend is je toch een rot zorg?
De discussie ontstond doordat je aangaf 3% te wezen en dat mensen zeiden dat kan niet dan ben je dood.
Daarna geef je aan een hekel te hebben aan het feit dat men je gelijk zo zwart wit neemt...
Maar vervolgens ga je nu wel mij heel zwart wit nemen, terwijl ik juist aangeef dat men veelte veel waarde hecht aan de uitkomst van een meting en wat dit dan betekend voor de buitenwereld, Nee goed bezig man...
Bodybuilders gaan toch voor een look en niet voor een getal?
Zolang de uitkomst van de meting daalt en je look verbeterd is het toch allemaal goed?
Het gaat dan toch niet om de daadwerkelijke uitkomst, of wel dan?
Echter hechten veel mensen wel gigantische waarde aan zo'n getal.
En ontstaan er discussies hoeveel % ben je, terwijl iedere meting afhankelijk is van variabelen.
Ja vet% is een goede richtlijn om je doelen op aan te passen, maar naar mijn mening meer ook niet...