XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Maar vet% is toch juist goed om te zien of je op de juiste kant op gaat. Alsof een spiegel niet van dag tot dag enorm verschillend kan zijn. Bij BB telt inderdaad alleen het beeld/zicht, maar accurate metingen kunnen daar gewoon prima bij helpen, evenals wegen.

Spiegel is niet accuraat , een getal wel.

Of je er goed uit ziet met de weken heeft niks te maken met het kunnen bij houden van exacte progressie.

---------- Toegevoegd om 09:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

:haha:

Gast, kom op zeg, je verduidelijkt me punt alleen maar meer op deze manier :roflol:

Mijn prestaties en de waarde daarvan, die jij er schijnbaar aan hecht, staan hier echt geheel los van.
Zelf was ik bij lange na niet wedstrijd droog genoeg, maar goed dat is een geheel andere discussie ;)

Het ging mij erom dat mensen gewoonweg veelte veel waarde hecht aan een bepaald %.

Zoals Jeffrey "Reus" Latour het ook al mooi aangeeft.
Het gaat niet om het % het gaat om hetgeen je ziet.

Veel succes bij behalen van je doelen en stressen om je % of dat van anderen :thumbs:

350gr eiwit :o:o overkill ahoy.

Het doel was je punt te onderbouwen en aan te geven dat ik het helemaal met je eens ben.

My bad :o

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net weer begonnen met cutten, eindelijk van bloated pens af.
Heb wel idee dat ik eindelijk wat gegaind heb op me chest...
Zullen zien wat er overblijft naarmate ik leaner en leaner wordt!

sommige hier hebben echt een vet fysiek stelletje bloembollen.

sxdati.jpg

Zo Kazz ziet er goed uit! Goede traps, delts, armen! Onderarmen ogen wat minder in vergelijking met de rest maar kan ook aan de pose liggen.

Zo Kazz ziet er goed uit! Goede traps, delts, armen! Onderarmen ogen wat minder in vergelijking met de rest maar kan ook aan de pose liggen.

Achja die onderarmen :rolleyes:
Idd een aandachtspunt, moeilijk te trainen daar linkerpols volledig naar de ****** is

2ptp1xc.png

Benen gaan goed :D

Erg netjes voor je leeftijd!

Cutten gaat me wel aardig af tot nu toe..
2j2xdv5.png

haha, dank u dank u

Is een van de beste outdoor horloges die er is, gps enz:rolleyes: (suunto ambit 2)

+/- 440 eu, Wat 1996!!?
Suunto-Ambit-2-GPS-watch1.jpg

fuackkk gast nice legsss

---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:57 ----------

IMG-20140514-WA0018_resized_zpsf68bf491.jpg

gezicht had ik in hele rare plooi dus heb m vast weggehaald voor jullie:P

Begin toch wel wat minder droog te worden door bulk, upperchest lacked ook wat massa, maar gaat best lekker

Terug
Naar boven