- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Het doel was je punt te onderbouwen en aan te geven dat ik het helemaal met je eens bent.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het doel was je punt te onderbouwen en aan te geven dat ik het helemaal met je eens bent.

Maar vet% is toch juist goed om te zien of je op de juiste kant op gaat. Alsof een spiegel niet van dag tot dag enorm verschillend kan zijn. Bij BB telt inderdaad alleen het beeld/zicht, maar accurate metingen kunnen daar gewoon prima bij helpen, evenals wegen.
Gast, kom op zeg, je verduidelijkt me punt alleen maar meer op deze manier
Mijn prestaties en de waarde daarvan, die jij er schijnbaar aan hecht, staan hier echt geheel los van.
Zelf was ik bij lange na niet wedstrijd droog genoeg, maar goed dat is een geheel andere discussie
Het ging mij erom dat mensen gewoonweg veelte veel waarde hecht aan een bepaald %.
Zoals Jeffrey "Reus" Latour het ook al mooi aangeeft.
Het gaat niet om het % het gaat om hetgeen je ziet.
Veel succes bij behalen van je doelen en stressen om je % of dat van anderen![]()

overkill ahoy.Het doel was je punt te onderbouwen en aan te geven dat ik het helemaal met je eens ben.

Weer 1,5kg erbij gekrentenbolt en gechocomelt. Ga nu paar weken wat ongezonde voeding erin gooien
Goede armen/schouders ook!Zo Kazz ziet er goed uit! Goede traps, delts, armen! Onderarmen ogen wat minder in vergelijking met de rest maar kan ook aan de pose liggen.