Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

heeeeeeeeeeeeeeee MisterT

goed shirt

nice getXXL

Nice

Heb ook nog wel een leuke tuinslang over m'n biceps lopen:
2rfsy7p.png

Nu met die schemer zie je alleen de rest van m'n aders voor geen meter :roflol:

nais fysiek. Laat wel zien dat je toch beetje kennis van zaken hebt. Alleen jammer van die lelijke badkamer.

nais fysiek. Laat wel zien dat je toch beetje kennis van zaken hebt. Alleen jammer van die lelijke badkamer.
Mwha, zit ook nog een bad, douche en wc in. Vind het niet slecht voor een student. Dat steengebeuren is idd ook niet mijn smaak.

Ja beetje te industrieel, kan wel een toefje roze gebruiken hier en daar.

Maargoed ik mag niks zeggen. Mijn badkamer is oranje

Ja beetje te industrieel, kan wel een toefje roze gebruiken hier en daar.
Gaat m'n verhuurder niet goedkeuren :( Wel zeer content over m'n veranda. Loopt nog een balkon boven over de gehele lengte van circa een meter waardoor je ook met regen droog zit.
161je37.jpg

en nu een foto van de keuken? Goed fysiek. Vooral omdat je weinig tijd hebt vanwege je afstudeerstage en je bedrijf xD moet pijnlijk zijn voor mensen die "dedicated" bezig zijn en er een stuk minder bij staan.

zo een shirt wil ik ook.

en nu een foto van de keuken? Goed fysiek. Vooral omdat je weinig tijd hebt vanwege je afstudeerstage en je bedrijf xD moet pijnlijk zijn voor mensen die "dedicated" bezig zijn en er een stuk minder bij staan.
De keuken is lelijk :roflol: Paar inductieplaten met zo'n afzuigkap ingebouwd in het aanrecht. That's all :roflol:

Is toch allemaal een repost van een repost? :scratch:

Progressie..

juni 2012 vs februari 2013 vs. mei 2014
wjugba.png

wtf_is_this_shit2_RE_73_Million_Sharks_Killed_Every_Year-s468x349-71815.jpg

:roflol: en het is een fb-link, dus je hebt het op je profiel gezet?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

stuur het via een privegesprek op facebook naar een tweede account van me (ooit aangemaakt omdat niemand me naar het volgende level op candy crush wou helpen :( ) zodat ik niet moeilijk hoef te doen met kabels enzeu. nee dit zet ik niet op facebook :roflol:

Terug
Naar boven