AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Progressie..

juni 2012 vs februari 2013 vs. mei 2014
wjugba.png

Mooie progressie man, mag je zeker trots op zijn!

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

relax, kunnen we toch buiten paffen wanneer de natte wind toeslaat.

Als bij mij de natte wind toeslaat moet ik meestal even een schone boxer aandoen :D

Twee weekjes in de cut, voel me wat plat na drie dagen lowcarb/kcal, vandaar gelukkig refeed.
Schatting van vp? Dacht rond 14%, onderbuik vet gaat altijd moeilijk weg. Hopelijk deze cut verandering in brengen.
Aandachtspunt is vooral borst, weet ik. Op deze pic is echt 0 borst te zien, maar er is wel borst aanwezig, zal wel keer sidepic maken.

4lofgp.jpg

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Als bij mij de natte wind toeslaat moet ik meestal even een schone boxer aandoen :D

haha ja of de penis van je vriendje afdoen.

grapje he, grapje.
Don't shoot the ectomophian.

Twee weekjes in de cut, voel me wat plat na drie dagen lowcarb/kcal, vandaar gelukkig refeed.
Schatting van vp? Dacht rond 14%, onderbuik vet gaat altijd moeilijk weg. Hopelijk deze cut verandering in brengen.
Aandachtspunt is vooral borst, weet ik. Op deze pic is echt 0 borst te zien, maar er is wel borst aanwezig, zal wel keer sidepic maken.

4lofgp.jpg

denk wel iets lager dan 14% hoor, je lijkt overigens wel op jason statham man.

je lijkt wel een heel anders persoon man haha

goede progressie!

Thanks!

Je doet me een beetje denken aan deze gast

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hehe, die ziet er wel iets kwaadaardiger uit :p

Wie is pinda?

Thanks! Zit nu op 10,45%.
Volgende doel is onder de 10% en dan meer massa opbouwen!

Ochtend na opnieuw een eiwitdag
2evrntz.jpg

Als jij dat echt bent (ik weet het nooit bij jou :D) sta je er echt veel beter bij dan dat ik had verwacht!
Want iemand die veel van bodydildoing weet kan niet bodydildoer?! Gvd.

4lofgp.jpg
Wowowowow je lijkt echt kei veel op die ene acteur.

Laatst bewerkt:
biceppie

IMG-20140523-WA0006.jpg

Terug
Naar boven