- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Je doet me een beetje denken aan deze gast
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ook wel een beetje op pinda
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat m'n verhuurder niet goedkeurenWel zeer content over m'n veranda. Loopt nog een balkon boven over de gehele lengte van circa een meter waardoor je ook met regen droog zit.
Als jij dat echt bent (ik weet het nooit bij jouBlijf veilig, blijf true natural.
http://i62.tinypic.com/2qdv9ts.png
) sta je er echt veel beter bij dan dat ik had verwacht! 

Gaat m'n verhuurder niet goedkeurenWel zeer content over m'n veranda. Loopt nog een balkon boven over de gehele lengte van circa een meter waardoor je ook met regen droog zit.
Progressie..
juni 2012 vs februari 2013 vs. mei 2014
![]()
relax, kunnen we toch buiten paffen wanneer de natte wind toeslaat.

Mooie progressie man, mag je zeker trots op zijn!
---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------
Als bij mij de natte wind toeslaat moet ik meestal even een schone boxer aandoen![]()
Twee weekjes in de cut, voel me wat plat na drie dagen lowcarb/kcal, vandaar gelukkig refeed.
Schatting van vp? Dacht rond 14%, onderbuik vet gaat altijd moeilijk weg. Hopelijk deze cut verandering in brengen.
Aandachtspunt is vooral borst, weet ik. Op deze pic is echt 0 borst te zien, maar er is wel borst aanwezig, zal wel keer sidepic maken.
![]()
[/COLOR]
haha ja of de penis van je vriendje afdoen.
grapje he, grapje.
Don't shoot the ectomophian.

je lijkt wel een heel anders persoon man haha
goede progressie!

Ik dacht dat we onze relatie niet openbaar zouden maken
grapje heof niet?
Heb ook nog wel een leuke tuinslang over m'n biceps lopen:
http://i61.tinypic.com/2rfsy7p.png
Nu met die schemer zie je alleen de rest van m'n aders voor geen meter![]()
Dikke arm man. Mouw van de shirt gaat nog scheuren, zal maar niet de maat vragen van die shirt
Want iemand die veel van bodydildoing weet kan niet bodydildoer?! Gvd.Als jij dat echt bent (ik weet het nooit bij jou) sta je er echt veel beter bij dan dat ik had verwacht!
Wowowowow je lijkt echt kei veel op die ene acteur.Twee weekjes in de cut, voel me wat plat na drie dagen lowcarb/kcal, vandaar gelukkig refeed.
Schatting van vp? Dacht rond 14%, onderbuik vet gaat altijd moeilijk weg. Hopelijk deze cut verandering in brengen.
Aandachtspunt is vooral borst, weet ik. Op deze pic is echt 0 borst te zien, maar er is wel borst aanwezig, zal wel keer sidepic maken.
![]()
Want iemand die veel van bodydildoing weet kan niet bodydildoer?! Gvd.
Wowowowow je lijkt echt kei veel op die ene auteur.