Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Jullie weten niet eens wat voor kop zij heeft -_-

hiding.jpg

@rilakkuma

Meer kip vretuh!

Meiden die veel kip vreten schijnen een vollere kont te krijgen. Ik heb een meid in de klas die elke dag kip vreet en die heeft echt een volle reet, of ze is gewoon dik, 1 van die 2 in ieder geval...

:roflol:

@rilakkuma

Meer kip vretuh!

Meiden die veel kip vreten schijnen een vollere kont te krijgen. Ik heb een meid in de klas die elke dag kip vreet en die heeft echt een volle reet, of ze is gewoon dik, 1 van die 2 in ieder geval...

kfc zeker?

Arm koud...

20140531_232028.jpg

20140531_232108.jpg

@rilakkuma

Meer kip vretuh!

Beetje kort door de bocht niet. Zij eet veel kip en heeft een volle kont, dus van kip krijg je een volle kont.

Squat ze misschien?

progressie na 6 maand herbegonnen, ben zeer tevreden over de breedte, ben minder tevreden over de massa op mijn benen (terwijl ik toch 6x130 squat), kuiten is echt een ramp en op de foto (vooraanzicht) valt het nog relatief mee, maar hier ga ik me in de toekomst meer of focussen.

foto.jpg

foto 2.jpg

foto 3-3.jpg

foto 1-5.jpg

progressie na 6 maand herbegonnen, ben zeer tevreden over de breedte, ben minder tevreden over de massa op mijn benen (terwijl ik toch 6x130 squat), kuiten is echt een ramp en op de foto (vooraanzicht) valt het nog relatief mee, maar hier ga ik me in de toekomst meer of focussen.

Goed bezig man, ga zo voort!

Off season abs...en de dag na junkdag :p

IMG_20140601_105828.jpg

Na hardcore bulken nu weer een acceptabele vet %, en nu door naar de 8%!

2i8uij7.jpg

ja zo curl ik veel beter

Terug
Naar boven