AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

noem je dat veel ink?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

1e foto is de houding niet optimaal, maar er is in ieder geval op te zien dat ik een dunne ben. Ik trainde hier al 3 jaar, beetje aankloten zonder voedingsschema of serieuze training. Ik trainde toen ook niet om groter te worden maar gewoon om bezig te blijven.

2e foto is na 1,5 jaar redelijk serieus trainen met een fatsoenlijk trainings + voedingsschema.

Ik heb nog een lange weg te gaan maar het begin is er :thumb:

Is dat een zelfportret op je linker schouder?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

V vorm begint langzaam, maar zeker te komen! vetpercentage begint ook goed te dalen ook al heb ik geen flauw idee op hoeveel procent ik zit.

Nogal lastig te beoordelen met enkel een back foto :)

Maar ziet er al goed uit!

12 weken progress.

Links 76,3 kilo Rechts 89,0 kilo.

2nrd5zd.jpg

Hele mooie progressie man ! Had eigenlijk meer verwacht als ik gwn de cijfers las :p. Je bent overall wel wat massa aangekomen maar lijkt me geen 13kg :p ligt wrs aan mij. Wat meten je armen op de 2 fotos? Desalniettemin mooie vooruitgang ! komt helemaal goed !

Het lijkt vooral aan zijn benen te zitten.

lijkt inderdaad zo, maar dat komt door het licht denk ik, maar alles is gewoon gelijk :)

1e foto is de houding niet optimaal, maar er is in ieder geval op te zien dat ik een dunne ben. Ik trainde hier al 3 jaar, beetje aankloten zonder voedingsschema of serieuze training. Ik trainde toen ook niet om groter te worden maar gewoon om bezig te blijven.

2e foto is na 1,5 jaar redelijk serieus trainen met een fatsoenlijk trainings + voedingsschema.

Ik heb nog een lange weg te gaan maar het begin is er :thumb:

En benen doe je niet aan of lijkt dat zo ?

Laatst genomen foto is na ongeveer, 1,5 tot 2 jaar trainen. Nooit voor de volle 100% ervoor gegaan, voeding nooit bijgehouden etc. Soms weken niet sporten.
Wil nu wel serieus aan de gang en alles stapje voor stapje aan het toepassen, weeg rond de 88kg.
Begon rond de 73-75kg. Ben 1,86m lang.

sideshot_zps23ec3359.jpg

da op 2 jaar trainen. Zeer nice vind ik

Bijna 2 jaar bezig =D

14lorxw.jpg

Terug
Naar boven