Insomnia18
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m53
- Massa
- 42kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit man. Mooie v-taper, en goeie brede schouders
lift je zelf uberhaupt wel?

Fotoshoot vandaag, zelf een fotootje genomen
http://i61.tinypic.com/5vca6b.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Denk paar weken oud, ga nieuwe maken als ik low digits ben
Kazzunit Hmm volgens mij heb ik je afgelopen week op FB voorbij zien komen kan dat? Heb je toevallig een eigen pagina op FB met je naam .... classic body building?
Kazzunit Hmm volgens mij heb ik je afgelopen week op FB voorbij zien komen kan dat? Heb je toevallig een eigen pagina op FB met je naam .... classic body building?

Goed fysiek vraag hoelang heb je daarvoor zitten cutten ? en wat was je begin vetpercentage
buffe nick (of simon) van nick en simon

Hehe, ben echt jaloers op mensen die altijd low BF zatenklopt maar ga ik veranderen he naar mens...
---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------
klopt, zie mijn sign
---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------
mag ik nog niet zeggen
---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------
dak
---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------
april tot nu, begonnen aan 9%
was zelf altijd een dikkerdHehe, ben echt jaloers op mensen die altijd low BF zatenwas zelf altijd een dikkerd

Vraag me af wat er zou gebeuren als ik er 500mg test pw in knal...soon?
Vraag me af wat er zou gebeuren als ik er 500mg test pw in knal...soon?
Ik zeg doen!