XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Goed fysiek vraag hoelang heb je daarvoor zitten cutten ? en wat was je begin vetpercentage

En deze?
izceq9.jpg

Nice, V shape of peace

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Denk paar weken oud, ga nieuwe maken als ik low digits ben

Kazzunit Hmm volgens mij heb ik je afgelopen week op FB voorbij zien komen kan dat? Heb je toevallig een eigen pagina op FB met je naam .... classic body building?

Mooi men's physique athlete lichaam! Kazz!

Kazzunit Hmm volgens mij heb ik je afgelopen week op FB voorbij zien komen kan dat? Heb je toevallig een eigen pagina op FB met je naam .... classic body building?

klopt maar ga ik veranderen he naar mens...

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

klopt, zie mijn sign

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Waar heb je die joggingsbroek gekocht? Welk merk?:o

mag ik nog niet zeggen ;)

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

dak

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Goed fysiek vraag hoelang heb je daarvoor zitten cutten ? en wat was je begin vetpercentage

april tot nu, begonnen aan 9%

klopt maar ga ik veranderen he naar mens...

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

klopt, zie mijn sign

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

mag ik nog niet zeggen ;)

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

dak

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

april tot nu, begonnen aan 9%
Hehe, ben echt jaloers op mensen die altijd low BF zaten :p was zelf altijd een dikkerd

:)
2yl4mfd.jpg

Hoofd mag wel wat meer zon hebben
goeie tet

Vraag me af wat er zou gebeuren als ik er 500mg test pw in knal...soon?

Relaxed pose. Armen beginnen beetje bij te trekken, schouders blijven achterlopen :(
znagyb.jpg

Terug
Naar boven