XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Het begint weer een beetje te komen na een vrije lange time out. :o

59y1jo.jpg

hoi opa,
neen zeker geen wedstrijdambities, train enkel voor mezelf (en mijn echtgenoot, haha) maar toch bedankt voor 't complimentje :)
Jammer genoeg helemaal geen definitie op bovenbenen en glutes...moet eerst nog wat vetjes wegkrijgen eer ik daar een fotootje kan van posten ;)

Best buff man, veel kracht verloren? Ik heb ook een tijdje niet getraind en gelijk een hoop kracht verloren.

Ja ontzettend veel kracht verloren.. Heeft er ook wel mee te maken dat ik nu aan het cutten ben.
Massa is opzich nog wel oke ja.. Maar nog lang niet groot genoeg. :D
Kan niet wachten tot ik weer ga bulken.. Ik ga maar cutten tot 11-12%, wil niet te diep gaan.

dy90mq.jpg

<- november tijdens bulk - juni 2013 ->

2rw6vc4.jpg

Ergens in februari/maart dit jaar

e0gc21.jpg

Tijdens t cutten eind mei

2rpbrkk.jpg
1177pqe.jpg

Laatste 2 zijn van nu

Opzich wel blij met een jaar trainen, alleen dat belly fat is wel hardnekkig.

dy90mq.jpg

<- november tijdens bulk - juni 2013 ->

2rw6vc4.jpg

Ergens in februari/maart dit jaar

e0gc21.jpg

Tijdens t cutten eind mei

2rpbrkk.jpg
1177pqe.jpg

Laatste 2 zijn van nu

Opzich wel blij met een jaar trainen, alleen dat belly fat is wel hardnekkig.

goede progressie hoor! ga je nog verder cutten of weer (clean)bulken?

goede progressie hoor! ga je nog verder cutten of weer (clean)bulken?
Ben nog 4 weken carb cyclen en hoop dat dat belly fat nog wat weg zakt, ga dan 2 weken op vakantie dus clean bulken vanaf daar. Goed massa pakken tot februari/maart dan. Wil eigenlijk voor mn 21 amateur wedstrijd doen, nog 4 jaar de tijd.

Ben nog 4 weken carb cyclen en hoop dat dat belly fat nog wat weg zakt, ga dan 2 weken op vakantie dus clean bulken vanaf daar. Goed massa pakken tot februari/maart dan. Wil eigenlijk voor mn 21 amateur wedstrijd doen, nog 4 jaar de tijd.

aight, succes met je doelen

ik begin weer lekker dikker te worden, maar zag laatst wel meer van mijn abs leek het wel. Zal vanmiddag fototje voor jullie maken :)

<3<3<3

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mag nog veel droger maar langzaam kom ik dichterbij

ik begin weer lekker dikker te worden, maar zag laatst wel meer van mijn abs leek het wel. Zal vanmiddag fototje voor jullie maken :)

<3<3<3

vp >9000

ben weer wat fanatieker aan squatten en heb het idee dat mijn hele core breder wordt. Guns gaan ook aardig, na training zijn ze bijna 49cm fatceps.

t9zbx3.jpg

Oja inbe4 ik ben benieuwd hoe je er uit ziet als je gaat cutten. Heb dit geprobeerd en was nog steeds dik :) natty cutten zonder geduld is geen succes

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GPRO
vp >9000

ben weer wat fanatieker aan squatten en heb het idee dat mijn hele core breder wordt. Guns gaan ook aardig, na training zijn ze bijna 49cm fatceps.

t9zbx3.jpg

Oja inbe4 ik ben benieuwd hoe je er uit ziet als je gaat cutten. Heb dit geprobeerd en was nog steeds dik :) natty cutten zonder geduld is geen succes

Zonde man omdat je zo mollig bent komen je spieren er helemaal niet uit.

deze biceps, das it mane

goeie massa op je biceps man!

Terug
Naar boven