MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

vp >9000

ben weer wat fanatieker aan squatten en heb het idee dat mijn hele core breder wordt. Guns gaan ook aardig, na training zijn ze bijna 49cm fatceps.

t9zbx3.jpg

Oja inbe4 ik ben benieuwd hoe je er uit ziet als je gaat cutten. Heb dit geprobeerd en was nog steeds dik :) natty cutten zonder geduld is geen succes

Je was toch aardig wat vet kwijt? Ben je weer zoveel aangekomen?
Heb je foto van einde cut ter vergelijk?

Je was toch aardig wat vet kwijt? Ben je weer zoveel aangekomen?
Heb je foto van einde cut ter vergelijk?

Vast ergens in mijn vet verlies log. Geen zin om die te zoeken. Toen ik begon met cutten zat ik rond de 108 kg, na cut op 92 en nu stabiel op 100-101 al een paar maanden. Ben ook niet van plan om zwaarder te worden de komende tijd. Uiteindelijk heeft de cut me wel VVM opgeleverd.

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

deze biceps, das it mane

goeie massa op je biceps man!

wil je wel een kusje op geven hè

gelukkig heb je een baard om je onderkin te verbergen!

vp >9000

ben weer wat fanatieker aan squatten en heb het idee dat mijn hele core breder wordt. Guns gaan ook aardig, na training zijn ze bijna 49cm fatceps.

Oja inbe4 ik ben benieuwd hoe je er uit ziet als je gaat cutten. Heb dit geprobeerd en was nog steeds dik :) natty cutten zonder geduld is geen succes

Wel massief man.

vp >9000

t9zbx3.jpg

funny-pictures-auto-459537.jpg

Jij durft geeneens voor me weg te rennen jaspertje :)

Jij durft geeneens voor me weg te rennen jaspertje :)

Wegrennen van politie is sowieso dom. Stel mbo-ers die te veel macht gekregen hebben nog meer redenen geven om je lastig te vallen.

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

heb jij ooit wel eens in een achtervolging gezeten met een dikke agent?

http://i.imgur.com/DDEvYbY.png

rug

Nee, wel 2 lelijke gedrochten.

Wel x staande gehouden door een politie agente die ik wel de handboeien om wilde doen en even flink mijn wapenstok op los wilde laten.

Pas op hè, anders raak je je adviseur kwijt

:roflol:

Puffy tepels denk ik.

Ja jongens ik snap het :roflol: beetje puffy tepels maar ook gewoon de foto

Terug
Naar boven