MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

hoody als jij echt je best ervoor doet geloof ik dat je de ballen hebt om binnenkort te posten dat je 20*200 deadlift

dat je met die stats natty zo ongeveer de sterkste pl'er van NL zou zijn op dat gewicht is ook allemaal super realistisch

f**got

Natty is voor beta's :(

hoody als jij echt je best ervoor doet geloof ik dat je de ballen hebt om binnenkort te posten dat je 20*200 deadlift

dat je met die stats natty zo ongeveer de sterkste pl'er van NL zou zijn op dat gewicht is ook allemaal super realistisch

f**got

iWJ plz, 20x 200DL is helemaal niet impressive op nationaal niveau.

Daarnaast zal mijn squats wel wat ingezakt zijn, aangezien ik nu meer op rug focus.

Niet dat ik hoody geloof hoor, maar met die stats ben je echt niet de sterkste pl'er van NL :roflol:

Ik hoop dat je sterft hoody. Of in ieder geval een kaart krijgt.

Niet dat ik hoody geloof hoor, maar met die stats ben je echt niet de sterkste pl'er van NL :roflol:
[Link niet meer beschikbaar]
als je 20*200 deadlift moet je makkelijk 300 kunnen tillen en 20*170 squat is ook sws een 250 1rm

zeker als je in overweging neemt dat die records suited zijn en hoody beweert zijn stats raw en zonder belt te behalen, een belt alleen al scheelt sws 10+ kg op squat, en dat op 23 jarige leeftijd.

[Link niet meer beschikbaar]

als junior (<23) zou hij sws in die lijst staan mochten zijn stats echt zijn

Voor zover je een 1rm kan schatten op basis van een 20 rep set die waarschijnlijk een half uur duurt lijken die schattingen me wel heel erg optimistisch

Ik kan me niet voorstellen dat 15 reps met 60% van mn deadlift max moeilijk is eerlijk gezegd. Stiekem wil ik het nu gaan proberen, maar dan wint Hoody.

Deadliften op reps is easy cake vergeleken met squats op reps.

Been & slipper met sok

Snapchat-20140628032359_resized_zpsc366daff.jpg

Begint weer beetje ergens op te lijken...(ja ben dik:D)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

hey sven man dikke!

goede rug

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Zo anders vergeleken met mij. Ik lift 195 max maar denk dat ik op z'n minst wel 25 (tot max 30) reps kan maken met 120.

ik doe 250 max en ga dus echt niet beginnen aan een 25-30 reps met 120, wil er niet eens aan denken

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Deadliften op reps is easy cake vergeleken met squats op reps.

huh ?

Goeie slipper peter!

Ruim 20kg erbij door dat schildklier gezeik, en (puur en alleen kijkende naar de weegschaal) zou bijna de helft er nu af moeten zijn.
Het begin is er :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven