MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Op vakantie genomen.

o559ci.jpg

Werd je in je kont genomen

No offence Mesut, maar vind je nog niet echt veel massa hebben voor die trainingstijd dat je nu al traint..

gezien zijn sig wil ik hem waarschuwen, alvorens hij ook uitgekotst word
Bedankt voor de tip ben nieuw op dit forum dus weet nog niet wat er allemaal gaande is :) Ben niet iemand die claimt dat naturel beter is ofzo ik respecteer iedereen en ben blij dat er mensen zijn die zo respectvol zijn om mij dit uit te leggen.

Bedankt voor de tip ben nieuw op dit forum dus weet nog niet wat er allemaal gaande is :) Ben niet iemand die claimt dat naturel beter is ofzo ik respecteer iedereen en ben blij dat er mensen zijn die zo respectvol zijn om mij dit uit te leggen.

Hij bedoelde het in de zin van het claimen van naturel zijn maar in werkelijk gewoon aan de aas zitten. Jammer dat je signature is aangepast, vond het wel mooi staan.

Hij bedoelde het in de zin van het claimen van naturel zijn maar in werkelijk gewoon aan de aas zitten. Jammer dat je signature is aangepast, vond het wel mooi staan.

Ik vind het jammer dat dit zo vaak gebeurd. Ik weet dat het enigste wat ik kan doen is zeggen dat ik naturel ben en ik weet dat dit gewoon niet te bewijzen valt tegenover mensen die niet elke dag bij jou zijn en zien wat je allemaal doet. Alleen jijzelf weet het antwoord op die vraag. Ikzelf zou er niet mee kunnen leven dat ik natty claim als het niet zo is. Denk dat het gewoon heel vermoeiend zou worden om altijd te moeten liegen. Ik vat commentaar zoals die is niet natty op al een compliment. Ik heb men signature terug gezet, denk dat mensen niet moeten kijken naar natty of niet maar naar de bblevenstijl en hoe het zovelen al geïnspireed heeft en hun leven veranderd.

God wat een gejank. Je bent 19, leuk dat je het trainen hebt gevonden maar hou je voetjes ff stevig op de grond man, misschien train je over 2 jaar wel niet meer.

Heb me altijd afgevraagd wat er zou gebeuren als ik eens flink aan de roids zou gaan :eyebrow:

• Like
Waarderingen: mat
ik ben ook mijn eerste kuur aan het plannen.. kan niet wachten

Interesting :meal:

inb4iwj

Heb me altijd afgevraagd wat er zou gebeuren als ik eens flink aan de roids zou gaan :eyebrow:

Dan zou je het mentaal niet kunnen handelen en vervolgens op een BB forum posten over knuffelen en liegen over je 20x180 squat en bij elke post afsluiten met een ":o"

Oh wacht..

Na een 4daags festival, 3dagen op bed te liggen en in totaal dus 7 dagen geleefd op junkfood. Definitie op benen volledig weg, buikspieren ook totaal niet meer te zien en 3kg kwijt. Kut
27ysmtg.jpg

Dan zou je het mentaal niet kunnen handelen en vervolgens op een BB forum posten over knuffelen en liegen over je 20x180 squat en bij elke post afsluiten met een ":o"

Oh wacht..

Ik bloos irl ook super veel, kan daar niks aan doen :o

787eeefd05.jpg

Ff voor de lol, wat is mijn vet% denk je?

Terug
Naar boven