Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
Werd je in je kont genomen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus wat wil je hiermee zeggen? Ik gok zo dat zijn signature + de foto van zijn fysiek hier iets mee te maken hebben.. Of zit ik er nu helemaal naast?
Bedankt voor de tip ben nieuw op dit forum dus weet nog niet wat er allemaal gaande isgezien zijn sig wil ik hem waarschuwen, alvorens hij ook uitgekotst word
Ben niet iemand die claimt dat naturel beter is ofzo ik respecteer iedereen en ben blij dat er mensen zijn die zo respectvol zijn om mij dit uit te leggen.Bedankt voor de tip ben nieuw op dit forum dus weet nog niet wat er allemaal gaande isBen niet iemand die claimt dat naturel beter is ofzo ik respecteer iedereen en ben blij dat er mensen zijn die zo respectvol zijn om mij dit uit te leggen.
Hij bedoelde het in de zin van het claimen van naturel zijn maar in werkelijk gewoon aan de aas zitten. Jammer dat je signature is aangepast, vond het wel mooi staan.
Heb me altijd afgevraagd wat er zou gebeuren als ik eens flink aan de roids zou gaan![]()

Heb me altijd afgevraagd wat er zou gebeuren als ik eens flink aan de roids zou gaan![]()
"Dan zou je het mentaal niet kunnen handelen en vervolgens op een BB forum posten over knuffelen en liegen over je 20x180 squat en bij elke post afsluiten met een ""
Oh wacht..

Dankjewel man9% zonder spiermassa ziet er gewoon heel anders uit dan een buffel op 9%.