MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

787eeefd05.jpg

Ff voor de lol, wat is mijn vet% denk je?
Holy shit man! En pas 21???

Determination, ik schat je op 10% BF! Coconut delt ;-)

Laatst bewerkt:
1zn0aps.jpg

Onduidelijk kutfoto, maar who cares.

bruut eatclen

• Like
Waarderingen: mat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor mensen die interesse hebben , ik zal een uitgebreide log starten waar ik alles bespreek hoe ik tot de 6 procent bodyfat kom. Zal alles updaten en foto's plaatsen van voeding tot cardio etc.
Moet wel even 25 posts hebben.

Heeyy tweeling broertje van Determination ?

Voor mensen die interesse hebben , ik zal een uitgebreide log starten waar ik alles bespreek hoe ik tot de 6 procent bodyfat kom. Zal alles updaten en foto's plaatsen van voeding tot cardio etc.
Moet wel even 25 posts hebben.

Is goed EatCLEN20!

Thx iedereen! :D Gok ook zo'n 10% ofzo. Moet dus naar de 5-6% voor de dbb contest.

@eatclean20, nice man! Beetje zelfde shape als mij, maar zo'n 25 kg zwaarder (als het gewicht klopt) xD Echt sick.

Lmao, ik zeg net dat ik een log zal starten en alles uitgebreid zal vertellen en je gelooft me niet als ik zeg dat ik nooit clen heb gebruikt?

Stats kloppen overigens niet, ik ga mezelf meten over 2-3 weken wanneer ik het echt strict hebt gedaan met voeding en cardio.

Als je logt begin dan wel met een soort van "bewijs" foto zodat mensen weten dat je legit bent. Met het trollniveau op dbb icm een beast die zich uit het niets registreert weet je het maar nooit.

Thx iedereen! :D Gok ook zo'n 10% ofzo. Moet dus naar de 5-6% voor de dbb contest.

@eatclean20, nice man! Beetje zelfde shape als mij, maar zo'n 25 kg zwaarder (als het gewicht klopt) xD Echt sick.

Gekkenhuis inderdaad!! Moet je nagaan als jij gaat trennen nu..

dan gebeurt er niets anders huehuehuehuehuehuehue

Terug
Naar boven