- Waardering
- 168
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Idd, nog meer respect omdat je dit natty hebt behaald determination!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Holy shit man! En pas 21

Na een 4daags festival, 3dagen op bed te liggen en in totaal dus 7 dagen geleefd op junkfood. Definitie op benen volledig weg, buikspieren ook totaal niet meer te zien en 3kg kwijt. Kut
waarom post je hem dan ??
---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------
waarom post je hem dan ??
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voor mensen die interesse hebben , ik zal een uitgebreide log starten waar ik alles bespreek hoe ik tot de 6 procent bodyfat kom. Zal alles updaten en foto's plaatsen van voeding tot cardio etc.
Moet wel even 25 posts hebben.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voor mensen die interesse hebben , ik zal een uitgebreide log starten waar ik alles bespreek hoe ik tot de 6 procent bodyfat kom. Zal alles updaten en foto's plaatsen van voeding tot cardio etc.
Moet wel even 25 posts hebben.
JK

M 1m90 122kg 11%
Lmao, ik zeg net dat ik een log zal starten en alles uitgebreid zal vertellen en je gelooft me niet als ik zeg dat ik nooit clen heb gebruikt?
Stats kloppen overigens niet, ik ga mezelf meten over 2-3 weken wanneer ik het echt strict hebt gedaan met voeding en cardio.
Thx iedereen!Gok ook zo'n 10% ofzo. Moet dus naar de 5-6% voor de dbb contest.
@eatclean20, nice man! Beetje zelfde shape als mij, maar zo'n 25 kg zwaarder (als het gewicht klopt) xD Echt sick.