MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

mensen verbazen zich altijd als ik ze vraag om eens in mijn buik te duwen.

Srs sinds ik weer 2x per week squat 5x5 en 3x5 is mijn buik dikker dan ooit lijkt het wel, ondanks dat ik niet ben aangekomen

Tja squat is dan ook een van de beste, zo niet de beste oefening voor de core

That feel when je yoke loopt en je leunt een paar mm naar achter

beste ab oefening ooit

f3es77.jpg

Op naar de 7%

Die armen zijn wel zwaar uit proportie.

Jelly, inderdaad.

Vraag me af hoe de rug en benen dr bijstaan. Zie dat je ook thuis traint, te zien aan die powercage.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Oh wacht, je had al een progressietopic geopend

Damn

Zeker dat je 9% lichaamsvet bent? Ik bedoel, is voor iedereen verschillend, maar ik heb nog geen enkele foto van je gezien met volledige abs?

noobs pas vanaf 8-9 wordt het lastig :p

want daar zit ik nu en ik heb GEEN ZIN MEER

Als ik de 8 een keer haal vind ik 't ook leuk geweest. Komende januari ga ik er eens ff aan spenderen denk ik, tot die tijd rustig verder bulken.

Toch niet zo'n sprong vanaf 10? Ik dieet 5 vd 7 dagen en beetje fasted cardio erbij en ging zo van 13 naar 9 en ik ben echt een dikz*k endo :p

Ja inderdaad, heb nog eens gekeken, je buik lijkt best dikjes, maar die randjes zijn gewoon je zijspieren en ik zie ook aders op je schouders.
Lastig te zien op de foto maar inderdaad wat lager dan 13%. Maar ik denk niet dat je al lager dan 10% zit hoog.

Gewoon door cutten man, dieet is simpel. Beetje geduld en je zit zo op 7% en dan zie je er echt gruwlijk uit.

Ben sindsdien wel een procentje aangekomen ongeveer, dus 10% kan wel kloppen ja. Ik heb verder ook geen probleem met dieet en denk idd dat 7% er weer gruwlijk uit gaat zien :D

---------- Toegevoegd 12 July 2014 om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst 11 July 2014 om 23:56 ----------

Die armen zijn wel zwaar uit proportie.

Jelly, inderdaad.

Vraag me af hoe de rug en benen dr bijstaan. Zie dat je ook thuis traint, te zien aan die powercage.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Oh wacht, je had al een progressietopic geopend

Damn

Zeker dat je 9% lichaamsvet bent? Ik bedoel, is voor iedereen verschillend, maar ik heb nog geen enkele foto van je gezien met volledige abs?

Armen zijn idd uit proportie. Heb al eens een halfjaar geen isolatie training gedaan voor mijn armen en toch bleven ze groeien. Kan er niet echt mee zitten :p

Rug zit ook wel goed volgens mij, maar oordeel zelf:

juwz1c.jpg

te goede arm genetics voor de rest van je fysiek

respect dat je daarmee kunt leven

:p

damned is dat nou een verkapt compliment of een verkapte dis. ik vinnut wel een redelijk mooie fysiek, sure wat meer ' dikte ' vooral in upperbody en ws benen zou vet zijn, maar toch ... goeie armen man

Holy f**k wat een rug man! Amen

Ik wou dat ik van die arm genetics had

Goeie rug hoor micro!!

Dikke rug!

Respect voor je rug!!

Terug
Naar boven