- Waardering
- 6.327
Damn, goed buff!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mensen verbazen zich altijd als ik ze vraag om eens in mijn buik te duwen.
Srs sinds ik weer 2x per week squat 5x5 en 3x5 is mijn buik dikker dan ooit lijkt het wel, ondanks dat ik niet ben aangekomen
Tja squat is dan ook een van de beste, zo niet de beste oefening voor de core
Pff beter coach jij me een x richting die 7 %. Ik haak altijd bij 10 af omdat dat me al te lang ( lees 2 weken ) duurt![]()

Pff beter coach jij me een x richting die 7 %. Ik haak altijd bij 10 af omdat dat me al te lang ( lees 2 weken ) duurt![]()

noobs pas vanaf 8-9 wordt het lastig
want daar zit ik nu en ik heb GEEN ZIN MEER

Ja inderdaad, heb nog eens gekeken, je buik lijkt best dikjes, maar die randjes zijn gewoon je zijspieren en ik zie ook aders op je schouders.
Lastig te zien op de foto maar inderdaad wat lager dan 13%. Maar ik denk niet dat je al lager dan 10% zit hoog.
Gewoon door cutten man, dieet is simpel. Beetje geduld en je zit zo op 7% en dan zie je er echt gruwlijk uit.

Die armen zijn wel zwaar uit proportie.
Jelly, inderdaad.
Vraag me af hoe de rug en benen dr bijstaan. Zie dat je ook thuis traint, te zien aan die powercage.
---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------
Oh wacht, je had al een progressietopic geopend
Damn
Zeker dat je 9% lichaamsvet bent? Ik bedoel, is voor iedereen verschillend, maar ik heb nog geen enkele foto van je gezien met volledige abs?