ment0s
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.302
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt een kast jij
hory shait.
vraagje, zeg niet dat je niet natty bent ofzo dat interesseert mee geen reet maar heb jij toevallig gyno operatie gehad? lijkt of je tepel is ingezakt.
no hate nice fysiek.
. Ik zie iig geen ingezakte tepel bij mij.
.Goeie armen Micro,
Nu inderdaad even wat lager in vet% dan zal je borst er ook beter uit gaan komen.
Je zit nu op de 13% bf schat ik zo, dus nog 6 te gaan![]()
.. hoge schatting. Heb toevallig m.b.v. een vierpunts meting een aantal weken geleden mijn vet percentage gemeten het was rond de 9%. De hogere schatting komt waarschijnlijk door mijn abs, heb al weleens op 7 % gezeten en toen waren mijn abs nog niet te zien.Thanks! en oef.. hoge schatting. Heb toevallig m.b.v. een vierpunts meting een aantal weken geleden mijn vet percentage gemeten het was rond de 9%. De hogere schatting komt waarschijnlijk door mijn abs, heb al weleens op 7 % gezeten en toen waren mijn abs nog niet te zien.
gvd wat meten die armen wel niet
damn t*ring buf
.Ja inderdaad, heb nog eens gekeken, je buik lijkt best dikjes, maar die randjes zijn gewoon je zijspieren en ik zie ook aders op je schouders.
Lastig te zien op de foto maar inderdaad wat lager dan 13%. Maar ik denk niet dat je al lager dan 10% zit hoog.
Gewoon door cutten man, dieet is simpel. Beetje geduld en je zit zo op 7% en dan zie je er echt gruwlijk uit.

Ja inderdaad, heb nog eens gekeken, je buik lijkt best dikjes, maar die randjes zijn gewoon je zijspieren en ik zie ook aders op je schouders.
Lastig te zien op de foto maar inderdaad wat lager dan 13%. Maar ik denk niet dat je al lager dan 10% zit hoog.
Gewoon door cutten man, dieet is simpel. Beetje geduld en je zit zo op 7% en dan zie je er echt gruwlijk uit.

Probeer ik ook altijd iedereen te vertellen maar niemand gelooft me![]()