MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

alsof t zo wereldschokkend bijzonder is

Goeie genen heeft Wesley! ifyouknowwhatimean

Nee hoody maar wat meer bescheidenheid zou je niet misstaan, ik weet wel dat je die natty tag alleen maar gebruikt elke keer in de hoop dat er op gereageerd en geflamed wordt maar zolang jij nergens op een podium (bb) of op een plankier (pl) hebt gestaan met enig resultaat hoef je niet jezelf zo enorm op de borst te blijven kloppen over je 'natty' 'prestaties' imo.

zonder aanspannen en geen poverty belichting. helaas nog steeds geen buikspiertjes zonder goede belichting. heb nog een week :(
2cqb0qc.jpg

Lekker clean-bulken dan voor een jaar en dan droog trainen. Dan komen ze wel :)

Heb zo'n hekel aan die onderbuik van me vandaar die handdoek, maar zal wel wegtrekken over een paar jaar. Hoop dat mn linkerschouder bijtrekt komende maanden, loopt wat te veel achter vind ik al hoe wel ik dat niet merk in gewichten ofzo.
t67yi8.jpg

Nee hoody maar wat meer bescheidenheid zou je niet misstaan, ik weet wel dat je die natty tag alleen maar gebruikt elke keer in de hoop dat er op gereageerd en geflamed wordt maar zolang jij nergens op een podium (bb) of op een plankier (pl) hebt gestaan met enig resultaat hoef je niet jezelf zo enorm op de borst te blijven kloppen over je 'natty' 'prestaties' imo.

Zeg, hoeveel DL en SQ jij raw?

Irritante gast.

Vandaag voor de training even :sd: pic gemaakt, nog ~3 weken cutten en dan vind ik het mooi geweest, losing my gains.
Momenteel 77.5kg (maart de cut begonnen op 87kg).
Wel klote kwaliteit, 100 euro samsung mobiel ftw.

30iuemw.jpg

Vandaag voor de training even :sd: pic gemaakt, nog ~3 weken cutten en dan vind ik het mooi geweest, losing my gains.

30iuemw.jpg

dikke bicep peak

Nice shady. Mooi result.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dafuq nu graag eens foto van je benen please

vraag ... wanneer ga jij eens een wedstrijd doen ????? of heb je al eens gedaan en heb ik dit gemist ??

weet zeker dat jij goed scoort

opa

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

30iuemw.jpg

heb je ook een foto toen je begon met op 87 kg ????? je bent nu 10kg lichter ben erg benieuwd of je veel massa hebt ingeleverd

opa

heb je ook een foto toen je begon met op 87 kg ????? je bent nu 10kg lichter ben erg benieuwd of je veel massa hebt ingeleverd

opa

Deze is op 87kg, niet heel duidelijk en andere bicep pose maar heb niks beters.
Armen zijn van 41.5cm naar 39.5cm gegaan op -10kg :(
13yfihu.jpg

Gym zonder airco.. shirt was lichtgrijs...

21juli.jpg

Terug
Naar boven