- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
/Care, bijna niemand bereikt dat natty.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zonder aanspannen en geen poverty belichting. helaas nog steeds geen buikspiertjes zonder goede belichting. heb nog een week
![]()

Nee hoody maar wat meer bescheidenheid zou je niet misstaan, ik weet wel dat je die natty tag alleen maar gebruikt elke keer in de hoop dat er op gereageerd en geflamed wordt maar zolang jij nergens op een podium (bb) of op een plankier (pl) hebt gestaan met enig resultaat hoef je niet jezelf zo enorm op de borst te blijven kloppen over je 'natty' 'prestaties' imo.
Vandaag voor de training evenpic gemaakt, nog ~3 weken cutten en dan vind ik het mooi geweest, losing my gains.
Momenteel 77.5kg (maart de cut begonnen op 87kg).
Wel klote kwaliteit, 100 euro samsung mobiel ftw.
![]()

?? of heb je al eens gedaan en heb ik dit gemist ??Vandaag voor de training evenpic gemaakt, nog ~3 weken cutten en dan vind ik het mooi geweest, losing my gains.
Momenteel 77.5kg (maart de cut begonnen op 87kg).
Wel klote kwaliteit, 100 euro samsung mobiel ftw.
![]()
?? je bent nu 10kg lichter ben erg benieuwd of je veel massa hebt ingeleverd heb je ook een foto toen je begon met op 87 kg?? je bent nu 10kg lichter ben erg benieuwd of je veel massa hebt ingeleverd
opa

Deze is op 87kg, niet heel duidelijk en andere bicep pose maar heb niks beters.
Armen zijn van 41.5cm naar 39.5cm gegaan op -10kg
![]()