XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Gelukkig is GetXXL niet meer.
Ik heb hem vooral ervaren als iemand met extreem puberaal gedrag die zichzelf probeerde te verheffen door anderen te kleineren. Je weet wel, de populaire pestkop van op school.

Verder kon ie goed kopiëren en zelfs een beetje samenvatten.
Doch veel creativiteit of redeneervermogen heb ik van hem nooit kunnen waarnemen. Maar dat is misschien omdat ik niet zo veel van hem gelezen heb.

Zijn wetenschappelijke nieuwsgierigheid is wellicht zijn sterkste kant. (om ook iets positiefs te zeggen ;) )

Hopelijk ontpopt ie zich ooit tot een meer mature entiteit.

Ik heb hem vooral ervaren als iemand met extreem puberaal gedrag die zichzelf probeerde te verheffen door anderen te kleineren. Je weet wel, de populaire pestkop van op school.

Doch veel creativiteit of redeneervermogen heb ik van hem nooit kunnen waarnemen. Maar dat is misschien omdat ik niet zo veel van hem gelezen heb.

Zijn wetenschappelijke nieuwsgierigheid is wellicht zijn sterkste kant. (om ook iets positiefs te zeggen ;) )

Nee jij bent lekker bezig met die verschrikkelijke zelfverheerlijking in die signature en topics van je... Over puberaal gedrag gesproken... Net een klein kind dat geilt op zijn eigen titels.

Nee jij bent lekker bezig met die verschrikkelijke zelfverheerlijking in die signature en topics van je... Over puberaal gedrag gesproken... Net een klein kind dat geilt op zijn eigen titels.

Pfff, die titels stellen niets voor hoor. Het is wat je er mee doet wat van belang is.

Pfff, die titels stellen niets voor hoor. Het is wat je er mee doet wat van belang is.

Je zet jezelf echt weg als een idioot die zichzelf extreem geweldig vind, een narcist dus.
Je zult wrs wel autisme hebben en het allemaal niet zo begrijpen, is niet erg hoor.

Ik wacht nog steeds op een nieuwe oneliner van je die ik dan weer een maand lang overal kan c/p'en :roflol:

Resultaat na 4,5 maand trainen, ongeveer 8kg aangekomen.

foto.jpg

Je zet jezelf echt weg als een idioot die zichzelf extreem geweldig vind, een narcist dus.
Je zult wrs wel autisme hebben en het allemaal niet zo begrijpen, is niet erg hoor.

Nou, je intolerantie voor een paar onschuldige titeltjes, je pest- en scheldgedrag zijn nu toch ook niet bepaald een bewijs van een verfijnde sociale ontwikkeling.
De pot verwijt de ketel ...?

Opscheppen over je druggebruik in je signature kan wel, maar vermelden welk diploma's je hebt en welk beroep je uitoefent, gaat te ver?
Goed bezig, vriend. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Waar blijven de foto's?? stelletje off topics...
ik post de mijne ;later deze week :p

350sajo.jpg

Clean bulk gaat goed momenteel. Hoog in proteïnen en gemiddeld in koolhydraten werkt heel goed voor me tijdens het bulken.

Als ik 75kg (183cm -108kg) zou wegen, heb ik ook dikke abs denk ik :P

Ik heb ook gewoon blokken boven de 90kg :cool:

Iemand trouwens een idee hoeveel vet% ik hier heb? Met tangetje kom ik echt lager uit dan kan kloppen. Die geeft 2,9% aan terwijl ik persoonlijk zou zeggen dat dit rond de 6% is... ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven