XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ook maar even een fototje :) long way to go..

qqtv1z.jpg

Ziet er goed uit
Haha dat gezeur over een tanktop. Jullie lijken wel een stel vrouwen :p

Leesde

Leesde?

Na een tijdje achter de schermen mee te lezen, wil ik ook wel eens een pic posten...

Hier mijn foto's van before en after de cut (8-9weken, had er meer van verwacht!)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch wel goed fysiek man.

Bedankt! Ik vermoed dat je het over mij had?

Stats kloppen wel niet meer, zit ongeveer op 9-10% en 76kg, heb op een jaar tijd maar een kleine 5kg gegained, ik had er echt wel meer van verwacht, ook al sta ik 2-3% droger...

Ik heb een vermoeden dat ik hier veel meer had kunnen uithalen...

Stats kloppen wel niet meer, zit ongeveer op 9-10% en 76kg, heb op een jaar tijd maar een kleine 5kg gegained, ik had er echt wel meer van verwacht, ook al sta ik 2-3% droger...

Had het over jou ja. :)

Altijd achteraf, toch netjes resultaat als natty.

Is dat omdat je jezelf vergelijkt met anderen of omdat je weet dat je er zelf niet hard genoeg voor hebt gewerkt?

Vergelijken met anderen heeft weinig zin, je weet namelijk alleen voor jezelf 100% zeker of je het met of zonder roids/ph hebt gedaan.

Is dat omdat je jezelf vergelijkt met anderen of omdat je weet dat je er zelf niet hard genoeg voor hebt gewerkt?

Vergelijken met anderen heeft weinig zin, je weet namelijk alleen voor jezelf 100% zeker of je het met of zonder roids/ph hebt gedaan.

Is inderdaad ook vergeleken met anderen, nochtans dat veel kennissen roiden en zij toch veel tips aan mij komen vragen en ze toch niet veel gains maken ( ze denken dat ze roiden ze zonder regelmatige training ook wel bijkomen =D)

En ik denk eerder dat het probleem is dat ik er TE veel moeite voor heb gedaan, naar gelang het resultaat dat er uit is gekomen... En dat is niet goed voor de motivatie! :(

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Had het over jou ja. :)

Altijd achteraf, toch netjes resultaat als natty.

In ieder geval bedankt voor de positieve reactie, is zeer goed voor m'n motivatie!

Maar jij hent ook zeker mooie gains gemaakt!

Ik denk dat je trots op je resultaat mag zijn als je aangeeft dat je er hard voor hebt gewerkt.
Laat je niet ontmoedigen door zogenaamde resultaten die naturals in dat tijdsbestek niet zullen bereiken.

Ik denk dat je trots op je resultaat mag zijn als je aangeeft dat je er hard voor hebt gewerkt.
Laat je niet ontmoedigen door zogenaamde resultaten die naturals in dat tijdsbestek niet zullen bereiken.

En daarbij zeggen vele dat ze natty zijn, maar terwijl ze toch wel eens gesnoept hebben!

Ik vind het ook wel fijn/tof dat jullie meteen er van uit gaan dat ik natty ben..
Ik zou de stap zelfs niet durven zetten omdat ik hier al teveel moeite heb ingestoken met dit als natuurlijk resultaat en dat zou gewoon spijtig zijn!

Ziet er goed uit
Haha dat gezeur over een tanktop. Jullie lijken wel een stel vrouwen :p

Thanks, ben overigens net zoals JC VD van mening dat er stukke meer in had gezeten.
Maar ik houd nou eenmaal van feesten en ga bijna alle festivals etc. af, wat niet echt bevorderend is voor de gainz/shredz. Toch misschien maar eens gaan minderen na 6 jaar... ;)

• Like
Waarderingen: LM
Thanks, ben overigens net zoals JC VD van mening dat er stukke meer in had gezeten.
Maar ik houd nou eenmaal van feesten en ga bijna alle festivals etc. af, wat niet echt bevorderend is voor de gainz/shredz. Toch misschien maar eens gaan minderen na 6 jaar... ;)

Jah ik ga eigelijk helemaal niet veel weg en ben echt wel vrij dedicated geweest ( buiten zondag) en dit bovenop een vrj zware job, maakt het nog wat moeilijker!

Ik ga niet zeggen dat er geen gains zijn, maar had er meer verwacht!

Jah ik ga eigelijk helemaal niet veel weg en ben echt wel vrij dedicated geweest ( buiten zondag) en dit bovenop een vrj zware job, maakt het nog wat moeilijker!

Ik ga niet zeggen dat er geen gains zijn, maar had er meer verwacht!

Ik ben ook echt heel dedicated (buiten de feestjes om), de buitenwereld noemt me vaak obsessief.
Maar als ik dan af en toe zie hoe "Jan Modaal" die maar wat aan kloot (met of zonder roids) en maar eet wat en wanneer die wilt, dezelfde resultaten behaald is dat wel frustrerend. Achja... ik voel me hier wel het beste bij :)

Ik ben ook echt heel dedicated (buiten de feestjes om), de buitenwereld noemt me vaak obsessief.
Maar als ik dan af en toe zie hoe "Jan Modaal" die maar wat aan kloot (met of zonder roids) en maar eet wat en wanneer die wilt, dezelfde resultaten behaald is dat wel frustrerend. Achja... ik voel me hier wel het beste bij :)

obsessief is het woord dat luie mensen gebruiken voor toegewijd

2ca3xh.png

met pomp deze keer :)

Netjes Obee :thumb:

Terug
Naar boven