AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

zl20qq.jpg

gaaf die foto goede abs benen ook

verkapte kijk waar ik op vakantie ben geweest post

rug fototje getrokken op strand van nassau op een van de bahama eilanden :)

8vooyw.jpg

Glutes staan er goed bij atm, vetpercentage is weer te hoog zoals altijd

gvd hou op met die foto.s van abs posten dafuq me verry jelly :D:D:D:D:D:D:D mooi hoor

laat ze maar komen dit stimuleert mij echt enorm om ook eindelijk mijn abs goed aan te pakken

opa

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

ligt het aan mij of word het niveau van de fysieken nu beter en hoger ??? of heeft het met de zomer shape te maken

Ik kom van 19% in januari dus show graag mn abs nu ik ze weer zie :D

Goede verhouding Sniezel!

ben je nog van plan om weer ON te gaan?

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Mijn "underdeveloped" legs (in de cut), redelijk tevreden met de vastus medialis, niet met de lateralis. Tijd voor meer massa, eind sept weer bulken!

f2tzxu.jpg

Thanks gozer.

Misschien wel ja. Ik ga dit jaar beginnen met wedstrijden, de eerste wedstrijd (MAP) pak ik sowieso zonder AAS in me huidige shape alleen dan lager in vet% nog.
Maar ik zou later heel graag eens bijv een WBFF of Muscle Mania wedstrijd mee willen draaien. Dit zijn die wedstrijden die Tavi Castro, Jaco de Bruin, Sergi Constance ook doen.

Dat ga ik momenteel met me platte fysiek niet redden, dus moet ik wel degelijk terug naar me oude formaat rond de 100kg, of zelf groter :D

Thanks gozer.

Misschien wel ja. Ik ga dit jaar beginnen met wedstrijden, de eerste wedstrijd (MAP) pak ik sowieso zonder AAS in me huidige shape alleen dan lager in vet% nog.
Maar ik zou later heel graag eens bijv een WBFF of Muscle Mania wedstrijd mee willen draaien. Dit zijn die wedstrijden die Tavi Castro, Jaco de Bruin, Sergi Constance ook doen.

Dat ga ik momenteel met me platte fysiek niet redden, dus moet ik wel degelijk terug naar me oude formaat rond de 100kg, of zelf groter :D

Klinkt goed ouwe beer. :thumbs:

Hgh zet je wel door of echt helemaal niks? (je zet nu ook nog hgh toch?)

Sniezel ga je weer loggen?

Thanks gozer.

ga je ook loggen als je naar die wedstrijden toe gaat werken?

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

lol

Klinkt goed ouwe beer. :thumbs:

Hgh zet je wel door of echt helemaal niks? (je zet nu ook nog hgh toch?)

Jep ik zet nu 2,5iu hgh p/d

Beetje een vrouwendosis :p Maar houdt je wel mooi vol terwijl je toch op laag vet% naar mijn idee.

Even voor de duidelijkheid, HGH only doet niets behalve je shape lichtelijk verbeteren/mooi houden.
Met AAS erbij doet het euuu.. De shit :D

Jep ik zet nu 2,5iu hgh p/d

Beetje een vrouwendosis :p Maar houdt je wel mooi vol terwijl je toch op laag vet% naar mijn idee.

Even voor de duidelijkheid, HGH only doet niets behalve je shape lichtelijk verbeteren/mooi houden.
Met AAS erbij doet het euuu.. De shit :D

Oke oke..

Ja weet ik. :p Ik heb er zelf geen ervaring mee en naar gh nog niet echt veel onderzoek gedaan, maar voorkomt het ook dat je veel massa verliest zodra je echt diep gaat cutten?

Terug
Naar boven