specialpaint
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
gaaf die foto goede abs benen ook
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mooi hoor
of heeft het met de zomer shape te makennee ik zie er altijd zo goed uit hoor, maar bedankt]ligt het aan mij of word het niveau van de fysieken nu beter en hogerof heeft het met de zomer shape te maken
nee ik zie er altijd zo goed uit hoor, maar bedankt

nee ik zie er altijd zo goed uit hoor, maar bedankt

top fysiek man damn nice!
geen foto meer plaatsen net na sniezel, dan word je genegeerd
top fysiek man damn nice!
geen foto meer plaatsen net na sniezel, dan word je genegeerd
jullie kunnen gewoon allemaal na 24 aug stemmen op me in de contest 
Goede verhouding Sniezel!
ben je nog van plan om weer ON te gaan?

Thanks gozer.
Misschien wel ja. Ik ga dit jaar beginnen met wedstrijden, de eerste wedstrijd (MAP) pak ik sowieso zonder AAS in me huidige shape alleen dan lager in vet% nog.
Maar ik zou later heel graag eens bijv een WBFF of Muscle Mania wedstrijd mee willen draaien. Dit zijn die wedstrijden die Tavi Castro, Jaco de Bruin, Sergi Constance ook doen.
Dat ga ik momenteel met me platte fysiek niet redden, dus moet ik wel degelijk terug naar me oude formaat rond de 100kg, of zelf groter![]()
Thanks gozer.
Misschien wel ja. Ik ga dit jaar beginnen met wedstrijden, de eerste wedstrijd (MAP) pak ik sowieso zonder AAS in me huidige shape alleen dan lager in vet% nog.
Maar ik zou later heel graag eens bijv een WBFF of Muscle Mania wedstrijd mee willen draaien. Dit zijn die wedstrijden die Tavi Castro, Jaco de Bruin, Sergi Constance ook doen.
Dat ga ik momenteel met me platte fysiek niet redden, dus moet ik wel degelijk terug naar me oude formaat rond de 100kg, of zelf groter![]()
Klinkt goed ouwe beer.
Hgh zet je wel door of echt helemaal niks? (je zet nu ook nog hgh toch?)
Maar houdt je wel mooi vol terwijl je toch op laag vet% naar mijn idee.
Jep ik zet nu 2,5iu hgh p/d
Beetje een vrouwendosisMaar houdt je wel mooi vol terwijl je toch op laag vet% naar mijn idee.
Even voor de duidelijkheid, HGH only doet niets behalve je shape lichtelijk verbeteren/mooi houden.
Met AAS erbij doet het euuu.. De shit![]()
Ik heb er zelf geen ervaring mee en naar gh nog niet echt veel onderzoek gedaan, maar voorkomt het ook dat je veel massa verliest zodra je echt diep gaat cutten?