MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

bdmgkm.jpg

Goeie rug Lars. :thumbs:

Breed lars!

Nice, je lats zien er wel verdacht uit ouwe :roflol:

Heb 't over die hoek bovenaan :p

Serieus ziek als dit natty is.

Is dit het grote sniezel en negeer andere foto's topic geworden? :p

Nice, je lats zien er wel verdacht uit ouwe :roflol:

Heb 't over die hoek bovenaan :p

Serieus ziek als dit natty is.

WHut, hoek bovenaan?

En ja nog steeds natty, nu op mijn zwakst na al dat ontgiften en troep (meer info in mijn contest log)

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

Thanks!

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

Thanks!

Lars, Jij bent echt groot van een natural. Tegen de 100kg...
Volgens mij ben jij endo in hart en nieren :D

Oja, en als je wel kuurt mag je je nu diep schamen :p

Goeie rug Lars

@ Sniezel zout eens op met die zieke foto's man :D

Lars, Jij bent echt groot van een natural. Tegen de 100kg...
Volgens mij ben jij endo in hart en nieren :D

Oja, en als je wel kuurt mag je je nu diep schamen :p

Thanks, maar weeg nu nog maar 92:mad: heel veel afgevallen.
En ja ik ben echt natural hahaha en als je wel kuurt en jezelf verkondigd als een natty ben je idd een eerste klas balzak!

Thanks, maar weeg nu nog maar 92:mad: heel veel afgevallen.
En ja ik ben echt natural hahaha en als je wel kuurt en jezelf verkondigd als een natty ben je idd een eerste klas balzak!

Nice man!

Ben je wel van plan om in de toekomst te gaan kuren?

Nice man!

Ben je wel van plan om in de toekomst te gaan kuren?

Ik was het wel, maar laatste tijd zoveel gedonder gehad met mijn gezondheid door alleen al vet vreten dat ik niet eens meer durf te kuren. Veel te bang m'n lever een klap te geven en nog meer shit te krijgen. Dus ik houd het bij mijn kip, broccoli en zoete aardappel haha!

Ik was het wel, maar laatste tijd zoveel gedonder gehad met mijn gezondheid door alleen al vet vreten dat ik niet eens meer durf te kuren. Veel te bang m'n lever een klap te geven en nog meer shit te krijgen. Dus ik houd het bij mijn kip, broccoli en zoete aardappel haha!

Oke oke, klote man.. Gaat het nu wel beter?
Gewoon doen wat goed voelt. :thumbs:

Mooie beslissing want snap dat het best verleidelijk is om te zien wat het met je fysiek doet met zulke begin stats ;) Lever herstelt zich wel uiteindelijk, de nieren kunnen dat helaas niet..

En natuurlijk ziek fysiek op je foto :thumb:

Hahah LUL :P

Já, mét pomp

v7e2c2.png

Lekkahh aders :D

Terug
Naar boven