- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goede armen
ben jij toevallig de eigenaar van die niet nader te noemen website?
(srs) Maja een gold's gym singlet kost normaal 25-30 euro.. heb het goedkoper gehaald hier en ben tevreden met ze. Heb onderhand al 10 + singlets maar raad het jullie aan, je hoeft het niet te kopen 
Was ik dat maar(srs) Maja een gold's gym singlet kost normaal 25-30 euro.. heb het goedkoper gehaald hier en ben tevreden met ze. Heb onderhand al 10 + singlets maar raad het jullie aan, je hoeft het niet te kopen
---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------
Creatine hyxburaat
hoelang heb je nou eigelijk gecut en hoe snel ben je gedropt? ik zit inmiddels al weer op 12%

hoelang heb je nou eigelijk gecut en hoe snel ben je gedropt? ik zit inmiddels al weer op 12%![]()
hoelang heb je nou eigelijk gecut en hoe snel ben je gedropt? ik zit inmiddels al weer op 12%![]()

Hahahaha erg is dat he. Volgens mij als ik nu stop met actief cutten zit ik ook snel weer op 15![]()
Als ik er voor ga zou het me denk ik 8 weken kosten om van de +- 12% naar de 5% te gaan.
ja waardeloos man... op één of andere manier denk ik ook dat als ik bulk ik ook meer mag junken.
Ik kan ook echt niet het hele jaar door clean eten..@sniez
je hebt vanaf het begin gelijk gecarbcycled toch?
Maakt niet uit, de laatste 2 weken een stacker erin als je echt naar die 4 a 5% wilt gaan is wel aan te raden.
fl**ker op man Sniezel. Reported ofcourse.
GVD... bruut ouwe
Ziet er goed uit Sniezel, Mirin', met of zonder AAS verleden, voor dit soort percentages moet je je koppie gebruiken.

) zit een top fysiek, je moet alleen het vetje eraf halen om het te voorschijn te halen 
Thanks jongens,
Nu kan het nog veel droger hoor. Op deze foto hier onder had me vrouw me 3 keer gedwongen mee te gaan hardlopen in de ochtend. Schrok me de 3e dag kapot
[Link niet meer beschikbaar]
Ik raad echt iedereen aan om te gaan cutten. De meeste van ons zijn allemaal zo gefocussed op groter en groter worden terwijl we ons allemaal vergissen in hoe groot we al niet zijn.
Je raakt aan je size gewend, en ja er zijn altijd mensen die nog groter zijn. Dat zal altijd zo blijven.
Maar het is zonde om bijv 5 of 10 jaar te trainen en eigenlijk nooit onder die 10% bf te komen.
Onder iedereens huid (en vet) zit een top fysiek, je moet alleen het vetje eraf halen om het te voorschijn te halen
![]()

Thanks jongens,
Nu kan het nog veel droger hoor. Op deze foto hier onder had me vrouw me 3 keer gedwongen mee te gaan hardlopen in de ochtend. Schrok me de 3e dag kapot
[Link niet meer beschikbaar]
Ik raad echt iedereen aan om te gaan cutten. De meeste van ons zijn allemaal zo gefocussed op groter en groter worden terwijl we ons allemaal vergissen in hoe groot we al niet zijn.
Je raakt aan je size gewend, en ja er zijn altijd mensen die nog groter zijn. Dat zal altijd zo blijven.
Maar het is zonde om bijv 5 of 10 jaar te trainen en eigenlijk nooit onder die 10% bf te komen.
Onder iedereens huid (en vet) zit een top fysiek, je moet alleen het vetje eraf halen om het te voorschijn te halen
![]()
Ik ben volgend jaar wel 90-95 kg droog op 1.83. Heb nog wat lichaamsdelen die achterlopen o.a chest en achterkant schouders en benen als ik daar voldoende massa had zou ik niet eens denken aan bulken. Bah, elke dag 4100 calorieen strict eten komt me de strot uit, vond de 2000 kcal cut lekkerder
Ben geen cheater dus cravings heb ik niet echt