AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

t*fus ey lijkt het maar zo of zijn je armen echt moeilijk lang en je handen echt moeilijk groot? :roflol:

wel goede fysiek trouwens

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

hopelijk heb ik straks als ik 20 wordt ook een fysiek van een begin twintiger

Niet als je zo dik blijft :trollface:

Bam, in deze shape t strandje op!

Zoveel strandbezoekjes hebben er tot op heden nog niet plaatsgevonden, en een vakantie in het buitenland zal dit jaar niet plaatsvinden voor mij ;)

Thanks voor alle reactie's mannen.... komend jaar 4-5kg bulken. Hopelijk komt 80% van dat (nieuwe) vlees op mijn rug en biceps terecht, dat zijn mijn zwakste punten/spiergroepen!

Peppie01 ziet er netjes uit man op 15%, woon je trouwens ook echt in Engeland (Swansea)?

Braunswieger Goed fysiek voor zo'n ouwe bok :D. Heeft wat weg van mijn verhoudingen (lanky arms, small waist en ongeveer dezelfde lichaamslengte) Ik teken voor die stats op die leeftijd hoor!

Post-cheat, pre-Decibel fysiekje.

Lijnen komen langzaamaan terug, maar nog wel beetje fluffy.

Morgen vast droger! :cool:

uploadfromtaptalk1408168844604.jpg

Nice ab

zie geen fluffy ? nice hoor

nu inmiddels 20 geworden. vakantiefotos dus ben wel iets vettiger over en week weer thuis en dan op naar de flexcup..

Laatst bewerkt:
zwoele blik
(en zeker nice fysiek voor 20j)

Ik was laatst op zo een weegschaal bij de gym, maar die zijn niet zo nauwkeurig denk ik! Die gaf 15% aan, maar heb me nooit precies laten meten.

@meaantje en vinnievince
Thx!

Electronische weegschalen zijn troep.

Je kan net zo goed met 2 dobbelstenen je vet% berekenen

Of een stuk of 7 wanneer je arnodsi bent :trollface:

K zou die combat powder schrappen.

Terug
Naar boven