Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

gruwelijk fysiek hummel. ziet er keihard uit!

In orde Hummel! Jawadde!

ziet er netjes uit gozer, genetics dat je goed lean staat of heb je er hard voor moeten werken ? en is het lastig voor je om zo laag te blijven of sta je zo year round plus wat VVM winst ? hoe ziet je voeding er per dag ongeveer uit als k vragen mag.

:thumbs:

ik moet er wel veel voor doen ja, ik train 5 keer per week en doe 4 keer per week cardio op nuchtere maag.
ik let enorm hard op mijn voeding. In de winter weeg ik 10-12 kg meer. Dit is het eerste jaar dat ik zo laag ben gegaan in gewicht en vp.
Voor mijn voeding heb ik 3 dieeten om mijn metabolisme goed in gang te houden en dit werkt super. Ik ben nooit een goede eter geweest en sinds ik het zo doe kan ik veel beter en meer eten.
ik eet wat iedereen wel eet hier denk ik, brinta, rijst, kip, spirelli, eieren, whey, caseine....

Goed fysiek, vooral dikke borst/schouders. Heb je ook een foto van je wheels? Ben wel benieuwd :)

Ook benieuwd naar de wheels indd. Top bovenlichaam in ieder geval

Rukbelichting + frontcamera kwaliteit... but still chestlijn begint er door te komen.
2ivfjx5.jpg

In4 Tavi castro rage

• Like
Waarderingen: Obee
Inb4 heb je daarvoor moeten kuren

Ik mis de epic slipper

He waar is je badslipper

Kuiten lopen voor op je quads ;)

Ik doe mee met de bodyengineers selfie :eyebrow:

dag 18 delt chest flex.jpg

:roflol:

Kuiten lopen voor op je quads ;)

Idd. Zal voorlopig ook nog wel zo blijven

Ik doe mee met de bodyengineers selfie :eyebrow:

dag 18 delt chest flex.jpg

Nice, goede strepen ook op je borst. Waarom zoveel bewerkt, mogen we de omgeving niet zien?

Terug
Naar boven