XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

de basis is iig gelegd.
moeite met veel eten?

ja :o Heb al jaren last van mn darmen. Zijn periodes dat het beter gaat en minder. Na de vakantie is het weer echt kut en eet ik minder. Voor de vakantie at ik wel 4000 kcals per dag en kwam ik weer aan.

Gaat wel vooruit vorig jaar augustus was ik 68kg. In juli woog ik denk ik 84kg

ja :o Heb al jaren last van mn darmen. Zijn periodes dat het beter gaat en minder. Na de vakantie is het weer echt kut en eet ik minder. Voor de vakantie at ik wel 4000 kcals per dag en kwam ik weer aan. Gaat wel vooruit vorig jaar augustus was ik 68kg. In juli woog ik denk ik 84kg

Lactose intolerant?

Maybe gluten intolerantie of zelfs coeliakie

voor de vakantie dronk ik gewoon rustig 2 liter melk per dag. Ook verder niet aangetoond dat ik dat heb

ben naar de dokter geweest en allemaal onderzoeken dus denk dat ze dat wel hebben onderzocht.

Merk zelf dat als ik veel vezels eet ik erg veel moet schijten dus maar even minderen met vezels

sinds ik meer carbs eet SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet !

sinds ik meer carbs eet SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet !

storry of my life (srs)

met een normaal verteringstelel zou ik echt op 80kg geen 4000 kcals moeten eten om te gainen.

2v7xtg6.jpg
Gisteren tijdens training :)

Jij bent hard gegaan man, flinke armen en schouders.

Vond t er wel tof uit zien zo. Incl power gezicht

334mbya.png

Geen mixed grip? :P wel buff bro

Heb je het ook nog van de grond gekregen? :P Hoeveel is het eigenlijk?

Verder gewoon goed buff natuurlijk :thumb:

bang voor bicep tear ofz? of kan je gewoon zwaarder zo

Ja kreeg die nog wel van de grond af :P 8 x 245 maar wil nog wel wekelijks met 5kg verhogen tot 8 x 270 om mn oude pr van 7 x 270 te verbreken

Terug
Naar boven