- Waardering
- 3.121
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
Mens Physique
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spinazie en pinda's van je boterhammen afgehaald zeker
Nu halve kilo per week tm decemberlaat je moeder maar eens boterhammen met pindakaas smeren
ayyyylmao dat is inderdaad wel het doelNu halve kilo per week tm december ik probeer zoveel mogelijk te eten zo ver dat gaat
Heb al jaren last van mn darmen. Zijn periodes dat het beter gaat en minder. Na de vakantie is het weer echt kut en eet ik minder. Voor de vakantie at ik wel 4000 kcals per dag en kwam ik weer aan.jaHeb al jaren last van mn darmen. Zijn periodes dat het beter gaat en minder. Na de vakantie is het weer echt kut en eet ik minder. Voor de vakantie at ik wel 4000 kcals per dag en kwam ik weer aan. Gaat wel vooruit vorig jaar augustus was ik 68kg. In juli woog ik denk ik 84kg
voor de vakantie dronk ik gewoon rustig 2 liter melk per dag. Ook verder niet aangetoond dat ik dat heb
ben naar de dokter geweest en allemaal onderzoeken dus denk dat ze dat wel hebben onderzocht.
Merk zelf dat als ik veel vezels eet ik erg veel moet schijten dus maar even minderen met vezels
sinds ik meer carbs eet SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet !
sinds ik meer carbs eet SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet !
Hahahaha ik ging echt kapot toen die dude dat voor het eerst schreef
wc waar ik kwartier geleden met moeite me shit probeerde weg te spoelen is zojuist defect verklaard.
shit just got real
heu heu

bang voor bicep tear ofz? of kan je gewoon zwaarder zo