- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
goed buff man! hoeveel kg is dat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lig al een week in het ziekenhuis met een klaplong. Mag als ik thuis ben minimaal 6 weken niet liften en daarna pas rustig opbouwen. Niet dat ik zo buff ben, maar de gains die ik had gaan er waarschijnlijk af....
Lig al een week in het ziekenhuis met een klaplong. Mag als ik thuis ben minimaal 6 weken niet liften en daarna pas rustig opbouwen. Niet dat ik zo buff ben, maar de gains die ik had gaan er waarschijnlijk af....
.Heb je het ook nog van de grond gekregen?Hoeveel is het eigenlijk? Verder gewoon goed buff natuurlijk
![]()

Vond t er wel tof uit zien zo. Incl power gezicht
FOTO

storry of my life (srs)
met een normaal verteringstelel zou ik echt op 80kg geen 4000 kcals moeten eten om te gainen.
Thanks, ben nu 4,5 jaar bezig.. Maar eigenlijk pas 2 jaar goed bezig. Ook die tijd met de ups en downs die idereen kent.. Wil nu weer even cutten tot 11-12 als ik het vol hou.Hekel aan cutten.
Thanks, ben nu 4,5 jaar bezig.. Maar eigenlijk pas 2 jaar goed bezig. Ook die tijd met de ups en downs die idereen kent.. Wil nu weer even cutten tot 11-12 als ik het vol hou.Hekel aan cutten.
Beter ga je cutten rond maart of zo ja. Nu lekker genieten man.
Ga je het weer proberen?die foto, wat een verschil. Altijd leuk om te zien

Ben bang dat ik dan weer te fat word man.![]()
Hoop volgend jaar eindelijk dan de 80kg aan te tikken.
Yes ecto
---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------
Haha ja man, ben nu 2 weken bezig en gaat me best goed af moet ik zeggen.
IIFYM, ga voorlopig toch nog even geen wedstrijd draaien en zo hou ik het wel vol.
Is nog steeds wel de bedoeling ja.. Maar wil eerst echt goed groot zijn, liefst beetje classic look.. Dat blijf ik gewoon verreweg het mooiste vinden van alles.

stop what you doing, and show me your bassface !! rengdenxengdeng