XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Vond t er wel tof uit zien zo. Incl power gezicht

334mbya.png

goed buff man! hoeveel kg is dat?

Klaar met de cut, nu in de 2e week van de cleanbulk.

vp zal rond de 8 zitten?

2014-09-17 13.01.44.jpg

Lig al een week in het ziekenhuis met een klaplong. Mag als ik thuis ben minimaal 6 weken niet liften en daarna pas rustig opbouwen. Niet dat ik zo buff ben, maar de gains die ik had gaan er waarschijnlijk af....

image.jpeg

Lig al een week in het ziekenhuis met een klaplong. Mag als ik thuis ben minimaal 6 weken niet liften en daarna pas rustig opbouwen. Niet dat ik zo buff ben, maar de gains die ik had gaan er waarschijnlijk af....

sterkte en gewoon goed blijven eten!

Je spieren onthouden wel dat je getraind hebt aka Muscle memory. Dus gewoon uitzieken goed blijven eten en je komt sterker terug dan daarvoor ;).

Vergelijkings foto, 55 kg naar 78 kg.
Vp te hoog nu, wordt aan gewerkt.

5wbby0.jpg

flink verschil resultaat mag er zijn, hoelang ben je eraan bezig geweest.

Thanks, ben nu 4,5 jaar bezig.. Maar eigenlijk pas 2 jaar goed bezig. Ook die tijd met de ups en downs die idereen kent.. Wil nu weer even cutten tot 11-12 als ik het vol hou. :o Hekel aan cutten.

Thanks, ben nu 4,5 jaar bezig.. Maar eigenlijk pas 2 jaar goed bezig. Ook die tijd met de ups en downs die idereen kent.. Wil nu weer even cutten tot 11-12 als ik het vol hou. :o Hekel aan cutten.

Beter ga je cutten rond maart of zo ja. Nu lekker genieten man.

Ga je het weer proberen? :D

die foto, wat een verschil. Altijd leuk om te zien

Beter ga je cutten rond maart of zo ja. Nu lekker genieten man.

Ben bang dat ik dan weer te fat word man. :p
Hoop volgend jaar eindelijk dan de 80kg aan te tikken.

Yes ecto

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

Ga je het weer proberen? :D die foto, wat een verschil. Altijd leuk om te zien

Haha ja man, ben nu 2 weken bezig en gaat me best goed af moet ik zeggen. :o
IIFYM, ga voorlopig toch nog even geen wedstrijd draaien en zo hou ik het wel vol.

Ben bang dat ik dan weer te fat word man. :p
Hoop volgend jaar eindelijk dan de 80kg aan te tikken.

Yes ecto

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

Haha ja man, ben nu 2 weken bezig en gaat me best goed af moet ik zeggen. :o
IIFYM, ga voorlopig toch nog even geen wedstrijd draaien en zo hou ik het wel vol.

maar dat gaat er wel van komen dus?

Is nog steeds wel de bedoeling ja.. Maar wil eerst echt goed groot zijn, liefst beetje classic look.. Dat blijf ik gewoon verreweg het mooiste vinden van alles.

jaja. Gaan voor de classic look en vervolgens full calum von moger gaan? :p

Terug
Naar boven