AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Damn wat droog man Sniezel, goed bezig jij :D Wil toch echt nog keer met je trainen en je mirinen natuurlijk!

Wat een fysiek Sniezel, sick man!

Mooi fysiek Sniezel!

2mrcnkx.jpg

Wakker wordt shape

Fucking nice.

Hij blijft ook posten LOPL..
complimenten geil iemand...

Complimenten kan je niet kopen he reeej......

Maar is uit een andere hoek met wat kleding aan en een andere omgeving

Inb4 naar de kapper blablabla :P

qxs4xz.jpg

zie ik nou een ader door je hemd heen

of is dat een vouw

sexy

hoe ik me voel elke keer als ik op deze topic kom

Day-1.jpg

meeste zien er ziek goed uit, respect!

Netjes Wengstertje, als mensen vragen waarvoor ik nou train laat ik meestal een foto van jou zien (beginnen ze wel altijd gelijk over je kapsel, gekkigheid toch) :o Gewoon omdat dat nog enigszins haalbaar en je verhoudingen ook dikke prima zijn :)

Laatst bewerkt:
Netjes Wengstertje, als mensen vragen waarvoor ik nou train laat ik meestal een foto van jou zien (beginnen ze wel altijd gelijk over je kapsel, gekkigheid toch) :o Gewoon omdat dat nog enigszins haalbaar en je verhoudingen ook dikke prima zijn :)

no creep

watwatwatwat

Heb je z'n foto op je telefoon zodat je het kunt laten zien in de sportschool?

Terug
Naar boven