- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zie ik nou een ader door je hemd heen
of is dat een vouw
Zieke calves Joost
ben je ook onderweg naar de 50cm biceps crew ?
Hoezo onderweg....?
Haha half jaar geleden toen ik nog bij een gym trainde keer gemeten en was toen tussen 46 en 47cm, onderarmen zijn in verhouding dikker.
Netjes Wengstertje, als mensen vragen waarvoor ik nou train laat ik meestal een foto van jou zien (beginnen ze wel altijd gelijk over je kapsel, gekkigheid toch)Gewoon omdat dat nog enigszins haalbaar en je verhoudingen ook dikke prima zijn
![]()
watwatwatwatNetjes Wengstertje, als mensen vragen waarvoor ik nou train laat ik meestal een foto van jou zien (beginnen ze wel altijd gelijk over je kapsel, gekkigheid toch)Gewoon omdat dat nog enigszins haalbaar en je verhoudingen ook dikke prima zijn
![]()
Heb je z'n foto op je telefoon zodat je het kunt laten zien in de sportschool?Netjes Wengstertje, als mensen vragen waarvoor ik nou train laat ik meestal een foto van jou zien (beginnen ze wel altijd gelijk over je kapsel, gekkigheid toch)Gewoon omdat dat nog enigszins haalbaar en je verhoudingen ook dikke prima zijn
![]()
Heb je z'n foto op je telefoon zodat je het kunt laten zien in de sportschool?