XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Dat het dichterbij staat is optisch bedrog. Als je het opmeet is de afstand vrijwel hetzelfde en het been niet super veel dikker dan dat het lijkt, al is progressie wel duidelijk te zien.

Vandaag getraint en daarna sushi gegeten met Samir Bannout. Wat een toffe vent...echt een van de meest vriendelijke mensen die ik ooit heb ontmoet. Op de Olympia in Vegas heb ik hem leren kennen en hebben we afgesproken om samen te gaan trainen zodra ik weer in LA was (zijn op rondreis in California). Dat is natuurlijk een kans die je niet elke dag krijgt :D

image.jpg

Vandaag getraint en daarna sushi gegeten met Samir Bannout. Wat een toffe vent...echt een van de meest vriendelijke mensen die ik ooit heb ontmoet. Op de Olympia in Vegas heb ik hem leren kennen en hebben we afgesproken om samen te gaan trainen zodra ik weer in LA was (zijn op rondreis in California). Dat is natuurlijk een kans die je niet elke dag krijgt :D

ik volg je op facebook, zag em al voorbijkomen :D nice!

Haha vette pic Rob! Die vent mag wel eens een zonnebankie pakken ;)

nice ! Goed ook dat ie terug z'n snor heeft.

Wat gaaf man. Super.

super nice!

Heeeeeeel erg vet Rob zag hem inderdaad ook al op FB, doe je goed man :D

Welcum into the 50 cm club

30092014642.jpg

flinke onderarm ook

Jawadde... die onderarm!

Dat pump :eek:

ImageUploadedByTapatalk1412107137.948781.jpg

• Like
Waarderingen: GPRO
Goed fysiek Unstoppable! Schouders komen niet geheel tot zn recht in deze pic door je vreemde pose i guess.

:thumb:

Ik wil ook bij de 50cm club.... nog 4 te gaan.

Terug
Naar boven