Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat het dichterbij staat is optisch bedrog. Als je het opmeet is de afstand vrijwel hetzelfde en het been niet super veel dikker dan dat het lijkt, al is progressie wel duidelijk te zien.

Vandaag getraint en daarna sushi gegeten met Samir Bannout. Wat een toffe vent...echt een van de meest vriendelijke mensen die ik ooit heb ontmoet. Op de Olympia in Vegas heb ik hem leren kennen en hebben we afgesproken om samen te gaan trainen zodra ik weer in LA was (zijn op rondreis in California). Dat is natuurlijk een kans die je niet elke dag krijgt![]()
nice!Vandaag getraint en daarna sushi gegeten met Samir Bannout. Wat een toffe vent...echt een van de meest vriendelijke mensen die ik ooit heb ontmoet. Op de Olympia in Vegas heb ik hem leren kennen en hebben we afgesproken om samen te gaan trainen zodra ik weer in LA was (zijn op rondreis in California). Dat is natuurlijk een kans die je niet elke dag krijgt![]()
Vandaag getraint en daarna sushi gegeten met Samir Bannout. Wat een toffe vent...echt een van de meest vriendelijke mensen die ik ooit heb ontmoet. Op de Olympia in Vegas heb ik hem leren kennen en hebben we afgesproken om samen te gaan trainen zodra ik weer in LA was (zijn op rondreis in California). Dat is natuurlijk een kans die je niet elke dag krijgt![]()