MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ga allemaal toch weg met: Dit loopt achter, focus op dit en dit.

Deze gasten hebben allebei nog 20kg nodig want alles loopt achter.. En dan kun je kijken waar je heel misschien wat meer aandacht nodig gaat hebben.

Dit inderdaad. Complimenten over progressie zijn natuurlijk altijd netjes, maar al die focus of dit en dat commentaren... :rolleyes:

Kerel wat praat je focking poep. Bess92 weegt in verhouding meer dan jij weegt met je lengte en gewicht. Zijn fysiek ziet er al hartstikke goed uit #nohomo

Gelukkig gaat het bij bodybuilding inderdaad om het gewicht dat je hebt en niet om je vetpercentage :rolleyes:

Dit inderdaad. Complimenten over progressie zijn natuurlijk altijd netjes, maar al die focus of dit en dat commentaren... :rolleyes: Gelukkig gaat het bij bodybuilding inderdaad om het gewicht dat je hebt en niet om je vetpercentage :rolleyes:

Zeg ik toch niet kerel.

Maar is niet nodig om te zeggen dat hij nog 20kg extra nodig heeft

Sowieso wel opvallend dat de meest schrale kut ecto's elkaar maar blijven complimenteren.

nee maar was wel semi srs. Laat elkaar gewoon in elkaars waarde. Ga niet lopen haten, we doen gewoon allebei onze hobby, liften. Of je nu 100kg weegt of 70kg, of je 1 jaar traint of 10. Gewoon normaal doen..

JOAH, gewoon normaal doen

Ik ben een ecto en weet ook het meest. Dus je stelling klopt aardig!

nee maar was wel semi srs. Laat elkaar gewoon in elkaars waarde. Ga niet lopen haten, we doen gewoon allebei onze hobby, liften. Of je nu 100kg weegt of 70kg, of je 1 jaar traint of 10. Gewoon normaal doen..

wow daniel ik wist niet dat jij zo srs kon zijn

• Like
Waarderingen: Ot92
2jcrjl.jpg

Nice :thumb:

wow je lijkt echt op obee

Zo, mag wel watg meer massa op die vinger

Z'n hiv vinger

Terug
Naar boven