- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
gaan je luchtwegen ff goed van open staan. is wel lekker soms
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scheelt alleen ongeveer 40 cm

Haha okee ik dacht al manis ammoniahardcore lifters hier haha de enige die het wist was gummie
my bad!Je hebt gelijk als ik naar je foto's kijk. Jij hebt eerder het fysiek van een strongman met puffy nips.Wil je wat juice hebben dan ? Want als ik in je album kijk ben je wel echt de meest skinny strongman ever Hahaha. Maar goed ieder zijn talent ik zou je adviseren om te gaan knikkeren want met die atlas stenen breekt je rug nog een door de midden Hahaha

Wil je wat juice hebben dan ? Want als ik in je album kijk ben je wel echt de meest skinny strongman ever Hahaha. Maar goed ieder zijn talent ik zou je adviseren om te gaan knikkeren want met die atlas stenen breekt je rug nog een door de midden Hahaha
Wat is dit voor achterlijke post, ga toch lekker volgeblazen met ,test in een slipje volgepraytanned op een podium staan jonge. Wat een vent ben jij.
Ot:
![]()

Wil je wat juice hebben dan ? Want als ik in je album kijk ben je wel echt de meest skinny strongman ever Hahaha. Maar goed ieder zijn talent ik zou je adviseren om te gaan knikkeren want met die atlas stenen breekt je rug nog een door de midden Hahaha
Wat ben jij een verschrikkelijk naar mannetje zeg. Prettig gevoel als iedereen je haat op een forum?
+10 krijg je ervan als je zoveel juice in je lichaam pompt en nogsteeds een k*t fysiek hebt, ik zou ook gefrustreerd zijn