Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

25iTf14.jpg

hahaha Afrojack is here! ;)

net ff geschoten
koud niet zo bijzonder als met pump :'(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

258tm5i.png

Afgelopen vrijdag na mijn leg workout :)

Tijdens training met Evelien Nellen (gewonnen met DBB contest 2013) afgelopen week.

Nikki + Evelien (bewerkt 2).jpg

Een klein maandje geleden na mijn cut:

mm.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Nette foto's allemaal!

z0gax.jpg

Mijn benen zijn buffer dan mijn ectovrienden hun romp, imagine.

Wil je wat juice hebben dan ? Want als ik in je album kijk ben je wel echt de meest skinny strongman ever Hahaha. Maar goed ieder zijn talent ik zou je adviseren om te gaan knikkeren want met die atlas stenen breekt je rug nog een door de midden Hahaha
Je hebt gelijk als ik naar je foto's kijk. Jij hebt eerder het fysiek van een strongman met puffy nips. :lol:

Wil je wat juice hebben dan ? Want als ik in je album kijk ben je wel echt de meest skinny strongman ever Hahaha. Maar goed ieder zijn talent ik zou je adviseren om te gaan knikkeren want met die atlas stenen breekt je rug nog een door de midden Hahaha

Wat is dit voor achterlijke post, ga toch lekker volgeblazen met ,test in een slipje volgepraytanned op een podium staan jonge. Wat een vent ben jij.

Ot:

2d0lv7t.jpg

Laatst bewerkt:

Wat ben jij een verschrikkelijk naar mannetje zeg. Prettig gevoel als iedereen je haat op een forum?

-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
On topic jongens! Chestday vanavond, iemand nog recente pics tijdens of na chestday? :)

Terug
Naar boven