XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Mark neele is een eindbaas

• Topic Starter Topic Starter
Ik met Mark Neele @ Dance Valley ;)

1002577_607132035998733_936109423_n.jpg

Mark Neele ben ik op ieder festival tegengekomen! hahaha

Net ff een foto gemaakt (gisteren rug getraind) Still bulking..:o

djryan87sep13_zps5d43bf90.jpg

vo0v3s.png

Back lat spread na het trainen, begint eindelijk wat vorm te krijgen na 4 maanden trainen :)

Bulken? Maar beter dan dat je de buik niet ziet?
:roflol:
Nou ja mijn abs zie je nog wel en ook aders op mijn onderarmen springen eruit, maar het vetpercentage is wel iets omhoog gegaan ten opzichte van eerdere foto's. Dat heb ik altijd als ik boven de 90kg uitkom. Zit nu zeker op 12% denk ik.

side10sept_zps19c4844e.jpg

• Like
Waarderingen: Tsn
:roflol:
Nou ja mijn abs zie je nog wel en ook aders op mijn onderarmen springen eruit, maar het vetpercentage is wel iets omhoog gegaan ten opzichte van eerdere foto's. Dat heb ik altijd als ik boven de 90kg uitkom. Zit nu zeker op 12% denk ik.

side10sept_zps19c4844e.jpg

Nu je kop nog.

Beter schaken

Hij heeft iig geen puffy nipples, dat zou elk fysiek vernken.

Toch Jesse?

Dat is nog het mooiste aan hem. Wat een shitty fysiek zag ik er zo uit ging ik voetballen

Haha pls, op jouw shitty before pic sta je 20% ofzo? Ik heb tenminste al iets bereikt zonder AAS, kan jij niet zeggen. En ik zie er gelukkig niet uit alsof ik een kind borstvoeding geef? :dunno:

Grappig dat jouw ego nog groter lijkt als je fysiek. Jouw lichaam is juist het schoolvoorbeeld van iemand met slechte genen die grammen AAS nodig heeft voordat het ergens op begint te lijken. Ik teken liever voor een fysiek als Sniezel dan het jouwe.. Sniezel dwarst jou met gemak en hij weegt minder als jou :roflol: Maar ja, monkeys gonna monkey..

i55ahd.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is nog het mooiste aan hem. Wat een shitty fysiek zag ik er zo uit ging ik voetballen

Gozer serieus...
Als je niks normaals kan zeggen hou dan je bek dicht, pfffff...
Al dat gehaat waar geen enkele aanleiding toe is... Onzeker of zo? Bahbah...

Terug
Naar boven